Perspektywa Estery
Szłam późną nocą do internatu, gdyż wracałam z imprezy u Piotrka, też jest z Polski, ale uczęszcza do szkoły wojskowej. Gdy już byłam niedaleko budynku zobaczyłam wysokiego chłopaka obok wejścia, pewnie to dyżurny. Podeszłam do bramy i gdy chciałam już wejść chłopak złapał mnie za ramię i powiedział:
-A ty niunia kto?-
-Ja? ktoś na pewno- uśmiechnęłam się.
-Co powiedziałaś?- szarpnął mnie.
-Nie pozwalaj sobie- odpowiedziałam i go odepchnęłam.
-Ojj, nagrabiłaś sobie słonko- Puszcza mnie i popycha w stronę internatu.
Jak już wchodziłam to usłyszałam pisk opon i powiedziałam:
-O, to ta nowa dziewczyna- Wybiegłam z internatu, a potem podbiegłam do samochodu i przywitałam się z nową.
-Cześć, mogę wiedzieć jak masz na imię?- Odpowiedziałam.
-Juliet- Cicho odpowiedziała.
Staram się mówić po Angielsku, chociaż nie było to łatwe. Powiedziałam jej, że jestem z Polski i że może mieć z nami pokój w internacie. Zaprowadziłam Juliet do pokoju nr 102, gdy już byłyśmy koło pokoju to nagle z korytarza wybiegła Alex bo uciekała przed ciasteczkowym potworem? przynajmniej tak mi powiedziała..
-Co ty piłaś, Alex?- Szepnęłam.
Ja? Ja nic nie piłam. Mówię ci uciekałam przed ciasteczkowym potworem!.
-No to więc powiedz mi jak on wyglądał, cały niebieski?-
-Nie, wysoki chłopak, który mówił mi, żebym cię pozdrowiła.- uśmiechnęła się i poszła do pokoju nie zwracając uwagi na nową dziewczynę Juliet. Wysoki chłopak? To nie może być ten co go spotkałam... on nawet nie jest dyżurnym ! nie wiem kto to był, ale wyglądał groźnie mimo, że udawałam też groźną ale chyba coś mi nie wyszło.
PERSPEKTYWA ALEX
Gdy już weszłam pijana do pokoju dostałam sms o dziwnej treści. Przestraszyłam się trochę ale udawałam poważną, jak zawsze.
Nieznany - Hej słonko to ja ten "Ciasteczkowy potwór", całkiem zabawna byłaś. Chcesz się jutro spotkać?
Ja - Skąd masz mój nr?! kim ty w ogóle jesteś co?!
Nieznany - Słonko... grzeczniej proszę. Po pierwsze nie "co" tylko "proszę" ;)
Ja - Typie ja cię nawet nie znam i mam ci tak pisać? byłam pijana.
Nieznany - Dobra. Jutro o godz 22 masz być koło bramy pod internatem. Najlepiej weź ze sobą przyjaciółkę Esterę.
Ja - Zrobię jak chce a ty nie będziesz mi rozkazywać. Zrozumiano ?!
Nieznany - Zrozumiano groźna dziewczynko.
*Zmieniono nazwę użytkownika na "Ciasteczkowy potwór"*
Poszłam już spać, ponieważ była 24:42 a jutro mam te spotkanie. Jest aktualnie Sobota, czyli idę do szkoły w Poniedziałek. Chociaż tyle szczęścia.. -Dobranoc Estera i dobranoc yyy?-
Estera - Ona nie jest z Polski tak jak my. Musisz powiedzieć jej po Angielsku.
Dobranoc Estera, good night...
Estera - Juliet. Ona ma na imię Juliet..
Good night Juliet.
Juliet - Good night my friends Alex.
Następny dzień
To już ten dzień, spotkanie z tym typem. Gdy już powoli wstawałam z łóżka dostałam SMS od tego chłopaka.
Ciasteczkowy potwór - Fajny nick mi ustawiłaś, omijając temat to spotkanie przesuniemy na godzinę 13, czyli za 20 min. To tyle.
Za 20 min ?! muszę się wyszykować ! -krzyknęłam- przy tym obudziłam Juliet i Esterę.
Estera - Co ty się tak drzesz co? pali się?
Juliet -What are you doing?-
-I singen-
Juliet -Fine. You crazy.-
Estera -Gdzie ty się tak śpieszysz?, martwię się..-
-Ja? Idę się spotkać z tym typem-
Estera -Nie rób tego, póki nie jest za późno-
-Dobra, ja idę już bo jestem z nim umówiona na spotkanie, pa Estera. Goodbay Juliet.-
Juliet -Goodbay Alex.-
Estera -Ehh, Na razie.-
Mam jeszcze 5 minut , wyszłam z pokoju i przy okazji pożegnałam się z dziewczynami. Gdy już zeszłam na dół po schodach zauważyłam w oknie tego chłopaka obok bramy. Stał on również obok jakieś czerwonego Audi co było trochę podejrzane. Wyszłam z budynku i on zaczął do mnie machać abym podeszła do niego. Podbiegłam do niego a on mnie przytulił i powiedział abym wsiadła do samochodu, na początku byłam zniechęcona bo nie ufałam mu za bardzo ale przekonał mnie. Jechaliśmy gdzieś na wioskę, podejrzewam, że to była wioska z bardzo małą ludnością.
Gdzie jedziemy? spytałam.
Nieznajomy -Tam gdzie ci się spodoba.-Uśmiechnął się szyderczo-.
Czy moglibyśmy wysiąść? rozmyśliłam się..
CZĘŚĆ DRUGA NASTĄPI
YOU ARE READING
Koszmar, który powraca
Mystère / ThrillerOpowieść opowiada o paru przyjaciołach w którym dwójka z nich zaczyna zadzierac nosa z niebezpieczną mafią. W tym jedna z ekipy przyjaciół zostaje porwana ale udaje jej się uciec z pomocą przyjaciółki. Ponownie zostają porwane tylko tym razem obydw...