▶Seth◀
"Waar is m'n dochter jij schurk!?!" Roept de moeder van Sina."Ik weet niet waar u het over hebt mevrouw?" Zeg ik beleefd."Waar is m'n dochter? Ze zij dat ze vandaag gaat zeggen dat ze jou leuk vind. En dat je zeker weten ja gaat zeggen ,maar als je nee zegt ze zelfmoord gaat plegen" zij ze snikkend. Ik lachte. "Ik meen het". Ze rent op eens naar de zevende verdieping. Het dak!. Wat gaat ze daar doen? Zonder aarzelen ren ik achter haar aan. En boven aangekomen zie ik Sina op de richel van de dak staan...
▶Lucia◀
Ik ben op de bestemming aan gekomem om de geest van die ene Sina te sturen naar hel. Ja! Hel! Als je zelfmoord pleegt ga je naar hel. Dat je het even weet. Ik zit op de dak. Sina staat op de richel. Al bijna 5 minuten. Wanneer springt ze nou?! Opeens komt er een vrouw binnen en even later ook nog een jongen. Dan gaat het ineens regenen en bliksemen. Wat is dit?! M'n ghost boek begint ook nog is raar te doen. De foto an Sina gaat weg en in plaats daar van komt er een foto van de jongen die net binnenkwam genaamd Seth. Dat gaatie weer naar Sina dan weer naar de jongen. Dat gebeurt de hele tijd. Ik word boos en geef een mep tegen de boek waardoor hij naar beneden valt. Ik teleporteer naar beneden om hem te pakken. Ja teleporteren! Ik heb ook nog andere krachten. Maar daar gaat het nu niet om. De boek is op een auto gevallen. Ik klim op de auto en zit er op. Dan zie ik 2 mensen op de richel staan die jongen en meisje. Hij duwt haar de andere kant op waardoor ze niet naar beneden valt maar daardoor verliest hij zijn evenwicht en hij valt naar beneden. Recht boven op mij. Hij gaat zo snel....Dit gaat zo snel. En voor ik het weet heb ik hem gered met m'n superkrachten. Zijn gezicht is boven mijn gezicht en het voelt alsof hij mij ziet. Maar dan wordt alles zwart voor m'n ogen......
▶Seth◀
Ineens neemt m'n instinct het van me over. Ik ren naar de richel en ga er ook op staan. Ze kijkt geschrokken naar me op. "Seth wat doe je? Ga er snel vanal anders val je!" Roept ze naar me uit. "Jij idioot. Je moet overjezelf zorgen maken, niet mij. Ga er snel vanaf!". Ze kijkt naar beneden dan naar mij. "Dit is niet de eerste keer dat ik hier sta. Ik heb een super streng moeder die me niets laat doen, ik heb geen vrienden en m'n vader is dood. Ik heb niets om voor te leven!" Roept ze harder. "Mama houd van je" hoor ik opeens naast me. Het is de directrice. "Ga er nu snel van af Sina. Ik word minder streng oke? Je mag naar buiten je mag alles doen wat je wilt! Maar kom er dan nu vanaf oke?" Zegt ze snikkend. Ik zie Sina twijfelen. Ik grijp m'n kans en ik duw haar ervan af waardoor ik m'n evenwicht verlies en naar beneden val. Oke dit is mijn einde dacht ik. Ik deed m'n ogen dicht en wachtte voor de harde klap ............ dat niet is gekomen!. Ik deed m'n ogen open en zie dat ik in de lucht zweef. En dan komt er een verschijning van een meisje, maar gaat dan weer weg. En dan wordt alles zwart voor m'n ogen...
JE LEEST
Secret Angel
RomanceIn Secret Angel lees je over Lucia en Seth(17). Lucia is een engel. Maar nadat ze Seth heeft gered van de dood werd ze de volgende dag wakker als mens. Lucia probeert alles uittevinden over het mensen leven terwijl ze een weg terug zoekt naar de he...