1 (I Hate You !!!)

219 3 0
                                    

Pohľad Lucy

"Nenávidím ťa !!!" áno, tak to som ja, Lucy. Presnejšie, Lucy Styles. O mňa sa stará len môj otec a štyria strýkovia Niall, Louis, Zayn a Liam. Mama mi zomrela, ale neviem ako. Otec mi hovorí, že zomrela pri pôrode. "Lucy ?" počula som klopať otca na dvere. "Nie je doma !" zakričala som a strčila slúchatko do ucha. "Lucy, pod' von. Celý deň si vo svojej izbe. Pod' pôjdeme napríklad na - " "Nie, d'akujem !" prerušila som ho a strčila si do ucha aj druhé sluchátko. Ešte niečo povedal a odišiel. Nechápem, prečo sa do mňa tak stará. Ved' ja mám šesnásť, a nie štytri. Po chvíľke som zaspala a zobudila sa o pol šiestej. "Oci ?" zakričala som do prázdna, ked' som otvorila dvere do svojej izby. "Bože, zasa sú preč." prekrútila som očami a zišla po schodoch, že si idem dať niečo pod zub. S chladničky som vybrala mlieko a zarobila si cerálie. Potom som si sadla na gauč a pri jedení ťukala do môjho telefónu. Asi po pol hodine ťukania mi zazvonil telefón. Prišla mi správa, ale od neznámeho čísla. Bolo tam napísané  "I see you!". Prišlo mi to dosť divné. Ale ked'že som bola doma sama, neriešila som to. O chvíľu znova. "I see you, And I got you !!!" ."Okey, toto je už fakt divné. zavolala som otcovi. "Oco ?" povedala som, ked' mi zdvihol telefón. "Áno Lucy ? Stalo sa niečo ?" spýtal sa ma otec. "Po prvé, kde ste ?!" "Mi sme išli von ..... Ved' som ti to hovoril..." povedal mi. "Ok a po druhé, no ... prepošlem ti to ." povedalal som a zložila. Ked' som mu to poslala, povedal, že sú hned' doma. Jeho hlas znel fakt divne.... Asi o pätnásť minút boli doma. "Si v poriadku ? Nič ti nie je ?" začal sa ma pýtať otec. "Oco ! Prestaň ! Vieš, že to nenávidím a ty mi to ešte začneš robiť !!!!" začala som na neho kričať a jemu vitiekla slza z oka, čo mi prišlo fak ale fakt divné .... Strýkovia išli k nemu, ale ja som d'alej nič nevedela. Išla som do izby ... 

Why Me ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat