2 (Runaway)

153 1 0
                                    

Harryho pohľad

"Harry. To bude v pohode ..." povedal mi Niall a chytil ma za rameno. "Prečo mi to musí robiť ?" povedal som. "Má už šestnásť, a nemá to najľahšie ...." začal Zayn. "Ale ked' ja sa o ňu tak bojím. Nechcem aby skončila tak ako aj Megie.." povedal som a mne sa začali hrnúť slzi do očí. Na koniec som to nevidržal .... "Harry! No tak ... " hovorili mi chalani. "AAAAAAAAA!!!" počuli sme Lucy kričať. Okamžiťe sme išli do jej izby. "LUCY!" zakričal som. Ked' sme prišli do jej izby, všade boli črepiny z okna a ona bola v rohu izby. "Lucy !!! Čo sa stalo ! Si v poriadku ?" začal som sa pýtať. "Harry, musíme ísť. HNEĎ !!! " zakričal Liam a ja som vedel, že sú znova tu...

O dve hodiny ...


"Neviem čo zas chcú..." hovoril Liam. "Život mi zničili dosť..." povedal som. Nemali sme kam ísť, aj ked' je to nezvičajné, ale do hocijakého nášho domu bolo nebespečné ísť. "Oci ? Čo sa deje ?" spýtala sa ma Lucy ale ja som nereágoval. "Tvoja mama vlastne nezomrela ked' si sa narodila...." začal Liam. Tento príbeh nenám rád .... Začali mi tiecť slzi. "Zabili ju, ked' si mala dva roky .." Hovoril Liam a pri tom sa pozeral na mňa. "Ocko ?" povedala mi prvý krát a sadla si ku mne. Ja som len s tichým plačom pozeral do ohňa. "Ocko je to tak ?" spýtala sa ma Lucy a ja som len pokrútil hlavou a kúsal si do pery. Môj plač bol netišný. Slzi si robili čo chceli. "Oci prepáč mi to ..." povedala a objala ma Lucy. "Mali by sme ísť spať." povedal Niall a všetci sme si ľahli k ohňu. ja som zaspal ako posledný. Nevedel by som sa vyrovnať s tým, kebyže stratím aj Lucy ... 

Why Me ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat