תחושה

38 5 0
                                    

מכירה את התחושה שכל העולם נגדך??!!
שיש לך צרה אחת ואז מיד אחכ הכל מגיע,  כיביכול הצרה קוראת לחבריה??
התחושה שמלווה אותך שאת מרגישה רקנות?
תחושת ההפסד הזאת שנכשלת במשהו,  שביזבזת את זמנך לריק? 
התחושה של הייאוש של האיבוד כוחות להילחם על משהו שחסר סיכוי?
התחושה שכולם ניצחו ואת,  את הפסדת!!
התחושה שכל העולם נגדך ואת צריכה לנצח והכיי חשוב להיות חזקה בזמן שבאלך לבכות לצרוח לכולם שמי שהם חושבים שאת החזקה,  האיתנה כנראה שהיא שנעלמת.
התחושה הזאת שאיכזבת את כולם.
התחושה הזאת שאת צריכה להסתתר מאחורי מסכות וחיוכים כדי שלא יבחינו חס- ושלום שאת נשברת,  שאת "חלשה" או הכי גרוע שאת בוכההה!!
את מכירה את התחושה הזאת????!!!!

אזזז.... זהה רקק תחושה,  הרגשה,  רגע.

שיש לך צרה תלחמי כמו אריה כי את יכולה,  ברוררר שאת יכולה!!!!! 
יש לך רקנות??  תמלאי אותה,  תחפשי אחרי הדברים הכי קטנים שעושים לך טוב.
הייייייי!!!  ואם יש לך תחושת הפסד אז תלחמייי עדדד שתנצחייי, שום דבר לא חסר סיכוי.
ואת יודעת עוד משהוו??!!  בזמן שאת נלחמת את יכולה גם לבכות וגם לצרוח אבל תלחמי בשיניים שלך כי אח"כ,  התחושה של אח"כ???  אאאאחחח התחושה של אח"כ,  של ניצחון של גאווה שזה שלךךך!!!  אך ורק שלך!!!!  ואת נלחמת על זה,  שזה רק ורקקקק שלך ושאף אחד לא יכול לקחת לך את זה.

תנסי לחוות יותר תחושה של ניצחון ולא של הפסד.
של חיוכים אמיתיים ולא מזויפים.
תחפשי אחרי הדברים שעושים אותך שמחה,  מאושרת אפילו אם זה משהו הכיי קטן.
תשמחי,  תאהבי,  תחייכי והכי חשוב תעשי מה שעושה לך טוב אפילו אם זה נגד כל העולם.
..

קטעים Where stories live. Discover now