ep 1

19.3K 458 37
                                    

" မာမီ.....မသြားပါနဲ႔.....လိီလိီကို မထားခဲ့ပါနဲ႔ .....လီလီ ...မာမီ အနားမွာဘဲ ​ေနခ်င္​လိုပါ.....မာမီ.... လီလီ ကို မခ်စ္​​ေတာ့ဘူးလားဟင္​..... မာမီ သြားရင္​.... လီလိ္ီလဲ လိုက္​လိုမရဘူးလားဟင္​..... အီး....ဟီး.... လီလီ ကိုလဲ ​ေခၚသြားလိုမရဘူးလား...မာမီ "

             
           အပ္​က်သံ​ေတာင္​ မၾကားရတဲ့ စံအိမ္​ႀကီးထဲမွာ ၁၀ႏွစ္​အရြယ္​ က​ေလးမငယ္​ တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ ငိုသံကလြဲၿပီး အရာအားလံုးက တိတ္​ဆိတ္​ၿငိမ္​သက္​​ေန​ေတာ့သည္​။ အိတ္​ထဲကို ဗီ႐ိုထဲမွာ႐ွိတဲ့ အက်ႌ​ေတြကို ​ေကာက္​ထည္​့ၿပီး စံအိမ္​က​ေနထြက္​သြားဖို႔ျပင္​​ေနတဲ့ သူမ​ေလးရဲ မာမီကို ထြက္​မသြားဖို႔ တား​ေနတဲ့ က​ေလးမငယ္​က တကယ္​ကို သနားစရာပါ။

                 သူမ​ေလးရဲ မာမီ က​ေတာ့ သူမ​ေလးရဲစကားကို နားလဲမ​ေထာင္​သလို သူမ​ေလးကိုလဲ လွည္​့မၾကည္​့ဘဲ လုပ္​စရာ႐ွိတာ​ေတြဘဲ ဆက္​လုပ္​​ေန​ေတာ့သည္​။ သူမ​ေလး မာမီဆီက ဘာတံု႔ျပန္​႔သံမွာ မၾကားရတာ​ေၾကာင္​့ ဧည္​့ခန္​းထဲမွာ စိတ္​ပ်က္​စြာထိုင္​​ေနတဲ့ သူမ​ေလးရဲ ဒယ္​ဒီဆီကို အ​ေျပး​ေလးသြားၿပီး.......

" ဒယ္​ဒီ....မာမီက....ဘယ္​ကိုသြားမလိုလဲဟင္​.....လီလီ လဲ လိုက္​သြားခ်င္​တယ္​့ "

            ငိုယိုၿပီး​ေျပာ​ေနတဲ့ သမိ္​ီးျဖစ္​သူကို Mr.  Manoban ​ေပြ႔ဖက္​လိုက္​ၿပီး.....မ်က္​ႏွာ​ေလးက မ်က္​ရည္​​ေတြကို ဖယ္​႐ွား​ေပးရင္​နဲ႔......

" လီလီ...သမီး​ေလး......ဒီ​ေန႔က​ေနစ.... ဒယ္​ဒီ နဲ႔ဘဲအတူတူ​ေနရ​ေအာင္​​ေနာ္​......သမီး​ေလး....မာမီက.....ဒယ္​ဒီတိုနဲ႔ အတူတူမ​ေနခ်င္​​ေတာ့ဘူးတဲ့.....သူခ်စ္​တဲ့လူနဲ႔ဘဲ အတူတူ​ေန​ေတာ့မယ္​့တဲ့.....မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​....ဒယ္​ဒီက သမီး​ေလးကို အမ်ားႀကီးခ်စ္​​ေပးမယ္​့​ေလ​ေနာ္​ "

" အိး.....ဟီး......အဟင္​့.......မရဘူး....ဟင္​့အင္​း.....မရဘူး.....မာမီက....သမီးတိုနဲ႔ဘဲ အတူတူ​ေနရမယ္​့.....ဒယ္​ဒီ.က....မာမီက တားလိုက္​​ေလ....မသြားနဲ႔ဆိုၿပီး​ေတာ့  "

                ဒယ္​ဒီ နဲ႔ သူမ​ေလးတို႔ ငိုပြဲဆင္​ႏြဲ​ေနတုန္​းမွာဘဲ.....သူမ​ေလးရဲ႕ မာမီက ထြက္​လာၿပီး.....

မမ ရဲ က​ေလး​ေလး 🌈 လီလီ 🌈Where stories live. Discover now