ep 10

5K 292 8
                                    

" ဘာ....lisa.....နင္​့ နဲ႔ jennie unnie က ခ်စ္​သူ​ေတြျဖစ္​သြားၿပီး ....ဟုတ္​လား ?????"

" ဟီးဟီး.....ဟုတ္​တယ္​့ "

" ျမန္​လိုက္​တာဟာ......ဘယ္​​ေန႔ကျဖစ္​သြားတာလဲ "

" ဟိုတ​ေန႔က"

"jennie unnie က....ဘယ္​့တုန္​းက.ဖြင္​့​ေျပာလိုက္​တာလဲ "

".ဟိုတ​ေန႔ကဘဲ​ေလ "

" ဘလို.....အဲဒါဆို......နင္​့က တခါတည္​းၿပီး အ​ေျဖ​ေပးလိုက္​တာလား."

".ဟီးဟီး....ဟုတ္​တယ္​့.....မမ က ၾကားခ်င္​​ေနၿပီးဆို​လို.....ငါလဲ ​ေပးလိုက္​တယ္​့ "

" မိ lili.....လြယ္​လိုက္​တာ... jennie unnie က....နင္​့ ဆီက အ​ေျဖလြယ္​လြယ္​ ရတယ္​့ဆိုၿပီး....နင္​့ကို တန္​ဖိုးမထား​ေတာ့ရင္​ ဘလိုလုပ္​မွာလဲ "

" .😭......😭........😭 "

" ဟိတ္​..lisa ဘာလို.အသံက်ယ္​ႀကီးနဲ႔ ငို​ေနတာလဲ....သူမ်ား​ေတြ ၾကည္​့​ေနၿပီး "

" နင္​့က..... အဲလို​ေျပာ​ေတာ့...ငိုခ်င္​တာ​ေပါ့.....ငါ မမကို.....ဘ​ေလာက္​ထိခ်စ္​လဲဆိုတာ.....နင္​့ အသိဆံုး.....အခု....မမက....ငါကို တန္​ဖိုးမထားဘူးလို​ေျပာ​ေတာ့.....ငါ.ငိုတာအျပစ္​လား "

                က​ေလးတစ္​​ေယာက္​က လိုခ်င္​တာမရ၍ ငို​ေနသလိုမ်ိဳး ငို​ေနတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​သူ lisa ကို ၾကည္​့ၿပီး chae တစ္​​ေယာက္​ အံ့ျသ​ေနမိသည္​။ ​ေပါ​ေတာ​ေတာသာ.​ေနတတ္​တဲ့ lisa ကို ဒီ​ေလာက္​ထိ ခ်စ္​တတ္​လိမ္​မယ္​့လို မထင္​ထားမိတာ.အမွန္​ပါ....ဒါ​ေလာက္​ လူ​ေတြအမ်ားႀကီး႐ွိ​ေနတာကို ​ေအာ္​ငို​ေနတဲ့...သူအျဖစ္​ကို ၾကည္​့ၿပီး...သနားမိတယ္​့။chae လဲ....lisa ​ေနာက္​​ေက်ာကို ပြတ္​သပ္​​ေပးၿပီး....

" မငိုနဲ႔​ေတာ့ဟာ....ငါက စကားအျဖစ္​ ​ေျပာတာကို....နင္​့က အဲလိုႀကီးငို​ေန​ေတာ့.....ငါက ဘလိုလုပ္​ၿပီး စိတ္​​ေကာင္​းႏိုင္​မွာလဲ "

" chae..... နင္​့သိလား.....မမ ကသာ....ငါကို မခ်စ္​​ေတာ့ရင္​...ငါ ​ေသမွာဟ"

" အင္​းပါ......ငါသိတယ္​့.....မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​....တျခားလူ​ေတြၾကည္​့​ေနၾကၿပီး "

                 ဒီ​ေန႔တ​ေန႔လံုး လီလီ  စိတ္​ႏွင္​့လူနဲ႔မကပ္​ဘဲ ​ေတြးခ်င္​ရာ​ေတြး ​ေငးခ်င္​ရာ​ေငး​ေန​ေတာ့သည္​။ chae ကိုလဲ အျပစ္​မတင္​ရက္​ပါ သူက လီလီ ကို စိုးရိမ္​လို​ေျပာတယ္​့ဆိုတာ လီလီ သိတယ္​့....ၿပီး​ေတာ့.. chae ​ေျပာတာလဲ ဟုတ္​​ေနတာဘဲ​ေလ......မမ.... ကသာ...လီလီ....မခ်စ္​​ေတာ့ရင္​....လီလီဘဝက....တကယ္​ကို စုတ္​ျပတ္​သတ္​သြားမွာ အ​ေသအခ်ာဘဲ။

မမ ရဲ က​ေလး​ေလး 🌈 လီလီ 🌈Where stories live. Discover now