*this part might be little longer*
🖤🖤
hero: Yoongi
heroin: Mirae_____________
💃🍷
" yah " mirae memandang saem Kim dengan pandangan annoyed. perlahan kepala yang di angkat. matanya mencerlung tajam saem yang menegurnya.
" dalam kubur boleh tidur lama, tapi bukan dalam kelas aku " kasar pertuturannya terhadap mirae. yoongi dengan pantas bangun dan menarik kolar baju saem.
" nak tunjuk hero? baik kau duduk, dan hafal jawapan exam untuk pertengahan nanti " badan yoongi di tolak kuat olehnya. dia berjalan ke hadapan kelas dengan lagak septiada apa-apa berlaku.
" kelas, korang kene bukak otak korang, korang kene sedar otak korang tak setanding dengan otak mereka yang kat depan, jadi sebagai kelas belakang korang kene tunjuk effort untuk dapat lebih daripada mereka yang di kelas hadapan " panjang berjela syarahannya.
" baik aku jadi bodoh daripada makan rasuah taik kau ni " mirae berkata dengan lantang. ke semua perhatian mula terhadap dirinya.
dia memandang sekilas rakan-rakannya yang memandangnya dengan pandangan rimas. sengaja matanya menjeling dan memandang saem Kim yang kelihatan berang.
" wae? saem, saem suruh kitorang hafal jawapan ni, untuk kitorang berjaya.. atau saem dapat pujian dan dapat state nama untuk jadi guru yang berpengaruh serta mengharapkan kenaikkan pangkat " mirae berkata. perlahan punggungnya bangun dari kerusi.
dia menolong teman lelakinya untuk bangun daripada lantai tersebut. dengan selamba dia cium yoongi di hadapan guru dan rakan-rakannya.
" yoongi ade semua bukti-bukti yang menunjukkan diri saem sebenarnya " mirae berkata. saem Kim menjerit kuat dengan tindakan kurang sopan Mirae.
" dalam sekolah mana boleh bercinta! " mirae tertawa sinis. perlahan dia menarik yoongi dalam dakapannya. sengaja dia menggoyangkan pinggulnya ke hadapan dan ke belakang.
menunjukkan lagak aksi 18 tahun ke atas. padahal mereka baru sahaja 17 tahun. ramai pelajar-pelajar menyokong dan hanya tertawa dengan tindakan tersebut.
" saem suka? saem kan sebenarnya perogol bersiri tu " mirae berhenti dan memandang ke arah saem dengan pandangan yang bengang.
" emm mangsa terbaru.. Choi Zinyiㅡ " perlahan mirae bergerak ke hadapan sambil berkata-kata.
" tak silap kan saem, Zinyi tu kacuk chinese, dan dia merupakan pelajar transfer, dia baru masuk sini seminggu lepas, kelasnya berada dalam kelas yang pertama, ups budak tu pandai sgt ke? " kata-kata sinis mirae membuatkan pelajar yang lain keliru.