18 moje OC^^

72 6 1
                                    

Lisa MoonlightWiek nieznany (wygląda na 18)Feary (z domieszką anioła i kitsune)Umie kontaktować się ze światem zmarłych, teleportować się, latać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lisa Moonlight
Wiek nieznany (wygląda na 18)
Feary (z domieszką anioła i kitsune)
Umie kontaktować się ze światem zmarłych, teleportować się, latać.
Posiada moc kwiatu życia
Włosy lawendowe
Stój lila
Wianek fioletowo-różowy
Uszka w kolorze włosów.

Historia:
Lisa nie zna swojego dzieciństwa, pamięta tyle że żyła na leśnej bajkowej polanie w lesie. Opiekowały się nią nimfy leśne nauczyły ją jak korzystać z jej umiejętności, ale nie wszystkich. Sama nauczyła się kontaktu ze światem zmarłych. Pewnego dnia na las napadła plaga demonicznych dusz Lisa zaczęła walczyć wbrew własnej woli (ma szlachetne serce), ale w pewnej chwili broń wyślizgnęła jej się z dłoni dziewczyny wytworzyła się energia która odrzuciła/zaatakowała ową duszę a po chwili ją oczyściła. Po tym zdarzeniu Lisa chciała dowiedzieć się więcej dowiedziała się że jest dzieckiem księżyca i ma moc kwiatu życia...

Luna NightmarePsychoGirl16 latMorderczyniBrak danych o rodzinieWłosy czarno-czerwoneStrój czarny z czerwonymi dodatkami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Luna Nightmare
PsychoGirl
16 lat
Morderczyni
Brak danych o rodzinie
Włosy czarno-czerwone
Strój czarny z czerwonymi dodatkami

Historia:
Luna miała od urodzenia pod górke. Była odtrącona przez rodzinę. W szkole od samego początku ją gnębili, nękali, mówili, że najlepiej by było aby się zabiła lub wgl się nie urodziła. Luna zaczeła się ciąć, miała myśli samobójcze. W wieku 13 lat dołączyła do klubu sportowego tam ją wyciągneli z dołka i nauczli ją jak żyć, ale Luna odebrała rady kompletnie inaczej i stała się psychiczna... ból, cierpienie, krew i śmierć innych dawała jej przyjemność. W wieku 15 lat zaczęła mordować ludzi przez których cierpiała. Po tym uciekła z domu. Zmieniła wygląd i imię oraz nazwisko na Luna Nightmare ale nikt nie wie jak brzmi jej prawdziwe imie... ale wiedzą że mówią na nią PsychoGirl...

Jeśli ktoś chce urzyć mojej OC to bardzo proszę ale oznacz mnie w opowieści^^

Mój artbookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz