Kendini Bir Bok Sananlar

64 1 0
                                    

Bu kısımda baya küfür edebilirim. (Sevgili Hermes kuşu, eğer benden soğumak istemiyosan bu yazıyı okuma derim) Hemde aşırı küfredebilirim. Hepimizin çevresinde kendini bir bok sananlar vardır. Benim çevremde de hiç istemesemde bu şahıslardan bolca var. Hatta biz karı milleti bu konuda daha beterizdir. Neyse bu kendini bişey sanan kaltaklar çevrelerindeki insanlardan farklı olmak için her zaman götlerini yırtmaya meyilliler. Dikkat çekmek için kendi aralarında yüksek sesle farklı farklı şeyler konuşurlar. Birbirlerini dinliyor gibi gözükselerde aslında kimse kimseyi sikine dahi takmaz, aktif olarak sidik yarışı içindedirler ama can ciğer gibi gözükürler. İçlerinden biri ölse umurlarında bile olmaz o derece kaltaktırlar.  Bu bokcuklar her zaman popüler olanı yapmak için bitmek tükenmek bilmeyen bir çaba içerisindedirler. Heh tanıdık geldi dimi size? Elbet vardır etrafınızda.

Açıkcası onları öldürüp tecavüz ederken kameraya çekip videoyu internete yükleyip sonra bunların cesetlerini parçalara ayırıp 5 ayrı şehirdeki çöplüklere atıp o çöpleri ateşe vermek istiyorum.  Yada sikerek öldürmek istiyorum.  Şayet onlar düzülmektende hoşlanır. Namuslu ayağına yatıp iki yakışıklı görünce bacak aralayan tiplerdir. Şimdi gelir biri kıskançlığımdan böyle yaptığımı söyler. Eğer öyle biri çıkarsa ona cevabım şu olur, sende o kaltaklardansın belli ki. Bence susup götünü başını açmaya devam et. Sık, söylediğim gibi bu hikayeyi okuyan birileri olcağını zannetmiyorum ama şayet ki okuyan ve beğenen varsa onlara sonsuz teşekkürler.  Şeref verdiniz.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SorunsallarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin