Zawgyi
ဒီတစ္ခါေတာ့ ေရာင္ျခည္ fic ေတြဘက္ကထြက္ၿပီး
normal စာစုေလးေတြေရးမယ္ဗ်ာ...
စာစုရယ္လို႔မဟုတ္ေပမဲ့ ေရာင္ျခည္တို႔real life မွာခံစားေန
ၾကရတာေလးေတြရယ္..အခ်စ္ကိုအမွန္တကယ္ခံစားဖူးတဲ့သူေတြအတြက္ရယ္ေပါ့ေနာ္..
ေရာင္ျခည္က နဂိုတည္းက အေဆြးဓာတ္ခံပဲရွိလို႔လားေတာ့မသိဘူး..အလကားေနရင္းကိုေဆြးေနတာဗ်ာ(ရည္းစားလဲမရွိပါဘူးေနာ္🤦♀️) အ့ေတာ့ ေရာင္ျခည့္ရင္ထဲကအေဆြးဓာတ္ေလးေတြကိုထြက္ေပါက္ေလးအျဖစ္နဲ႔ "ilu" ေလးကိုဖန္တီးလိုက္ရတာေပါ့ေနာ္... ေရာင္ျခည္ကအခုမွဆယ္ေက်ာ္သက္ဆိုေတာ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာႀကီးကိုအမွန္အကန္မခံစားဖူးဘူးဗ်..ဒါေပမဲ့ရင္ခုန္မိတာေတာ့အမွန္ပဲ..
ေရာင္ျခည္ကနာမည္ႀကီးauthorလဲမဟုတ္ေတာ့ ficေလးေရးလိုက္ ကဗ်ာေလးေတြေရးလိုက္နဲ႔ပဲ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးကိုေပါ့ေပါ့ပါးပါးျဖတ္သန္းျဖစ္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္..
ကဲကဲ"ilu"ေလးဆီျပန္သြားရေအာင္..
"ilu"ကေတာ့ အားလံုးသိတဲ့အတိုင္း " I love You"ေပါ့ေနာ္ဟဲဟဲ
လူတိုင္းနီးပါး ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့စကားကိုေျပာဖူးၾကမွာပါ
ေရာင္ျခည္လဲေျပာဖူးတယ္..ဒါမဲ့မေလးနက္ခဲ့ဘူူး..ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာခဲ့ေပမဲ့ အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲေသခ်ာမသိဘူး..
ဒါမဲ့ တစ္ေန႔အခ်စ္ကိုရွာေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲသိလာမွာပါ...
ေရာင္ျခည္ကေတာ့ ရွာေတြ႕ပီလို႔ထင္တာပဲ..(နည္း"မ်ားေစာသြားလား ဟီးဟီး)
ကဲစာဖတ္သူေလးတို႔ေရ ေရာင္ျခည္နဲ႔အတူ
ဆယ္ေက်ာ္သက္အခ်စ္ကမာၻေလးဆီအလည္သြားလိုက္
ေအာင္....Unicode
Zawgyi
ဒီတစ်ခါတော့ ရောင်ခြည် fic တွေဘက်ကထွက်ပြီး
normal စာစုလေးတွေရေးမယ်ဗျာ...
စာစုရယ်လို့မဟုတ်ပေမဲ့ ရောင်ခြည်တို့real life မှာခံစားနေ
ကြရတာလေးတွေရယ်..အချစ်ကိုအမှန်တကယ်ခံစားဖူးတဲ့သူတွေအတွက်ရယ်ပေါ့နော်..
ရောင်ခြည်က နဂိုတည်းက အဆွေးဓာတ်ခံပဲရှိလို့လားတော့မသိဘူး..အလကားနေရင်းကိုဆွေးနေတာဗျာ(ရည်းစားလဲမရှိပါဘူးနော်🤦♀️) အ့တော့ ရောင်ခြည့်ရင်ထဲကအဆွေးဓာတ်လေးတွေကိုထွက်ပေါက်လေးအဖြစ်နဲ့ "ilu" လေးကိုဖန်တီးလိုက်ရတာပေါ့နော်... ရောင်ခြည်ကအခုမှဆယ်ကျော်သက်ဆိုတော့ အချစ်ဆိုတဲ့အရာကြီးကိုအမှန်အကန်မခံစားဖူးဘူးဗျ..ဒါပေမဲ့ရင်ခုန်မိတာတော့အမှန်ပဲ..
ရောင်ခြည်ကနာမည်ကြီးauthorလဲမဟုတ်တော့ ficလေးရေးလိုက် ကဗျာလေးတွေရေးလိုက်နဲ့ပဲ ဆယ်ကျော်သက်လေးကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးဖြတ်သန်းဖြစ်မယ်လို့ထင်ပါတယ်..
ကဲကဲ"ilu"လေးဆီပြန်သွားရအောင်..
"ilu"ကတော့ အားလုံးသိတဲ့အတိုင်း " I love You"ပေါ့နော်ဟဲဟဲ
လူတိုင်းနီးပါး ချစ်တယ် ဆိုတဲ့စကားကိုပြောဖူးကြမှာပါ
ရောင်ခြည်လဲပြောဖူးတယ်..ဒါမဲ့မလေးနက်ခဲ့ဘူူး..ချစ်တယ်လို့ပြောခဲ့ပေမဲ့ အချစ်ဆိုတာဘာလဲသေချာမသိဘူး..
ဒါမဲ့ တစ်နေ့အချစ်ကိုရှာတွေ့တဲ့အချိန်မှာ အချစ်ဆိုတာဘာလဲသိလာမှာပါ...
ရောင်ခြည်ကတော့ ရှာတွေ့ပီလို့ထင်တာပဲ..(နည်း"များစောသွားလား ဟီးဟီး)
ကဲစာဖတ်သူလေးတို့ရေ ရောင်ခြည်နဲ့အတူ
ဆယ်ကျော်သက်အချစ်ကမ္ဘာလေးဆီအလည်သွားလိုက်
အောင်....
YOU ARE READING
" ilu "
Romance" ခ်စ္တယ္" ဒီစကားေလးက တျခားစကားလံုးေတြေျပာဖို႔မလိုေလာကေအာင္ကို ျပည့္စံုပါတယ္