Iubire , ma bucur ca imi esti aproape de fiecare data cand simt ranit , mereu m-ai incurajat sa merg mai departe si sa raman pozitiv , mereu m-ai facut sa vad o lume mai buna ..
Chiar daca nu ai putut fi langa mine , ai fost mereu in inima mea , fiecare bataie ... pulsul ei , ma faceau sa te iubesc mai mult , sa iti dau dreptate de fiecare data , sa nu pot sta suparat pe tine , deoarece zambetul tau e scanteia de imi aprinde inima si ... da .. asa e..
Eram constient ca nu puteam sa traiesc fara tine , fara fericirea mea ... viata nu ar fi avut acelasi sens .. poate.. chiar .. nu ar avut sens deloc , stiu ca tu ma intelegi , la fel cum ai facut.o de fiecare data . De multe ori ti.am spus "cuvintele mele nu sunt de ajuns pentru a.ti multumii pentru ceea ce faci" , asta pentru ca tu esti mult mai pretioasa ,
Esti modesta , esti zambitoare , dar mult prea buna pentru lumea asta rea , meriti o alta lume , doar a ta , unde oamenii .. sa fie la fel de buna cum esti tu , unde toti ar invata cum sa iubesti cu adevarat , asa cum ma inveti tu .. in fiecare zi , probabil nu sunt cel mai bun student al tau , dar incerc din suflet .. sa fiu macar pe jumatate ca fata pe care o iubesc . La fel ca Jessyca , un ingeras cu aripi .. uitate in cer , Jessyca , ca o printesa , ce a fugit in natura ca aiba grija de animale si sa le puna bandaje , Jessyca .. fata unica .. care invata un baiat .. cum sa iubeasca din nou ..