Regatul

10 1 0
                                    

Candva pe când Kayle avea 4 ani, fiind o prințesă, mama ei fiind regină Auradonului, s-a întâmplat ceva groaznic. Mama ei a fost asasinata. De fata cu Kayle. Acea femeie era cât pe ce sa o omoare și pe ea,dar sa gândit ca o fi bine sluga, ca la cât de mica e o sa uite. Dar nu a uitat, și nu va uita niciodată. Nu va uita niciodată acea răutate de care a dat dovada Lissandra. Cu cât sânge rece a putut sa stropească. Un jeg! Ea o mai avea pe mătușa ei stăpâna Neblack-ului. Ea avea multă putere pe care a uitat sa o folosească. A uitat vrăji și multe. De ce? Nu avea nevoie. Nimeni nu avea nimic cu ea. Și doar Kayle știa slăbiciunea asta. Deși e trist Kaisa, habar nu avea ca a rămas în viata. Kayle trăiești acum sub denumirea de Leona. O sluga care face toate jegurile. Viata ei era un rahat. Nu găsea o cale prin care sa se răzbune. Lissandra era foarte puternica iar ea știa doar câteva vrăji. Dar era conștientă ca era foarte puternica.Avea nevoie de o carte. O carte în care exista toate vrăjile. Absolut toate. Dacă știai cartea pe de rost erai de neînvins. Dar nimeni nu știa unde era. Singurul indiciu era negru. Nimeni nu știa la ce se referea asta. Nimeni nu știa cum arata cartea. Ultima data a fost văzută acum o mie de ani. De atunci a devenit un mit. Nimeni nu se chinuia sa o găsească. Pentru ca nu crede în existenta ei. Dar Kayle simțea ca exista. Credea ca exista și ca o va găsi. Era visătoare cea ce o ajuta sa treacă peste probleme. Toată lumea era impresionata de ea. O sluga mereu bine voitoare.
Ea era îndrăgostită de biblioteca. Se strecura deseori noaptea prin biblioteca secreta. Acolo avea acces doar regină,iar ea nu intră niciodată acolo. Locul era plin de praf și misterios. A găsit o trapa prin care se strecura acum. Și ii plăcea.

Heii sper ca va place!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark AngelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum