°prolog°

549 42 3
                                    

,,Kdo z vás má prsty v tom vydírání Harttneta?" propálil nás Fury svým jedním okem a mně nepatrně cukly koutky. Muselo mu být jasné, že v tom jedeme všichni.

Zoey, vysoká, modrooká Kubánka s fialovými vlasy a nevyčerpatelnou zásobou energie, která stála po mé levé ruce se na mě koutkem oka podívala a ušklíbla se.

,,Je tady něco k smíchu slečno West?" zpražil ji Fury pohledem a založil si ruce na hrudi. Velký SHIELDský šéf. Musela jsem si skousnout vnitřní stranu tváře, abych nevyprskla smíchy nad Furyho výhružným postojem.

,,Samozřejmě, že ne, řediteli Fury," odpověděla Zoey s veškerou ironií, kterou si v této situaci dovolila použít na svého šéfa. Což bylo celkem velké množství, neboť fialovláska nikdy neměla přílišnou úctu k autoritám.

Po mé pravé straně stál agent Barton. Nepatrně se dotkl mé paže loktem a já k němu nenápadně stočila pohled, majíc stále skousnutou vnitřní stranu tváře. Nadechoval se, že mi něco řekne, ale Fury ho předběhl:

,,Chtěl byste nám něco povědět agente?"

Clint zklopil hlavu, ale nedokázal potlačit úsměv. Byl strašně dětinský. A to se mi líbilo.

Vzpomněla jsem si na ten prohřešek, kvůli kterému jsme tady se Zoey společně s agenty Bartonem, Hillovou a Lewisou trčeli. Byla to moje první a asi na nejbližší dobu i poslední mise.

————
Před 2 týdny:

,,Slyšíme se?" zeptala jsem se do komunikátoru.
,,Ano," ozvalo se jednohlasně nazpátek. Jen jsem sama pro sebe přikývla a pohled hodila po Bartonovi a Zoey. Usmáli se na sebe se škodolibými jiskřičkami v očích a zatřepaly svými grafickými spreji růžové barvy.

Pohlédla jsem na hodinky a v tu samou chvíli mi v uchu zašumnělo a za okamžik se ozvala agentka Lewisová s oznamovací větou: ,,Subjekt H/I je v garážích."
,,A prostor je zajištěn," dodala Hillová.

,,Dobře. Jde se na to," odpověděla jsem a s Clintem po levé ruce a Zoey po pravé se vydala směrem k hezkému Volswagen autu na elektrickou baterii, které Hartnetta vyšlo asi na 40 000 eur. Což není zrovna málo.

,,Dobré odpoledne agente Harttnete," pozdravila jsem a tím si získala jeho pozornost.

,,Slečny Bright, West a agent Barton. Jaké to nečekané a milé překvapení," usmál se škodolibě a já mu to s chutí oplatila.

,,Jak pro koho," prohodila Zoey a z poza zad vytáhla růžový sprej. Agentův úsměv stuhl a nahradila ho vyděšená grimasa.

,,Nechceme ublížit Vám, ani Vašemu autu, ale když budeme muset..."
,,Uděláme to," dokončila fialovláska.

,,Co tedy chcete?" vyjekl a nervózně si pokusil urovnat zmuchlaný oblek.

,,Vyjednávat," pronesl stroze Clint.

,,Jste na straně puberťaček agente. Uvědomujete si to?" začal Harttnet.

,,Uvědomuji si, že jsem se jako obvykle postavil na tu lepší stranu," pokýval Clint hlavou.

,,A tu slabší, která nemá šanci na výhru," zakroutil posměšně agent Hartnett hlavou.

,,Nejsme tady od toho, abyste si vy vyřizovali účty. To je teď ta poslední věc, kterou bychom měli řešit. Jde nám o něco jiného, že Clinte?" zdůraznila Zoey Clintovo jméno a propálila ho pohledem.

,,Přejdeme rovnou k věci," nadechla jsem se a přiblížila se k agentovi.

,,Vy stáhnete to obvinění proti mně a Vašemu Volswagníku se nic nestane. Pokud však budete proti," udělala jsem dramatickou pauzu v proslovu a sprejem namířila na kapotu tmavě modrého luxusního auta.
,,Budeme muset přistoupit k mnohem radikálnějšímu a nepříjemnějšímu řešení."

,,Děláš to poprvé, co?" nadzvedl pobaveně obočí.
,,Ne. Má v tom praxi," zastala se mě Zoey. Nebylo to moje první vydírání.

,,Kdybyste věděli, jak to chodí, věděli byste, že vám to neprojde a nemáte tolik odvahy abyste se mého auta jen dotkli," roztáhl rty do úšklebku.

,,Tak to se pleteš," řekla jsem a stříkla na černý nárazník auta zářivě růžovou barvu páchnoucí po technickém benzínu.

Harttnetovy zorničky se zúžily zděšením.

,,Tak co?" zeptala se Zoey s úšklebkem. Moc se neměl k odpovědi, a tak jsme mu trochu pomohli. Namířili jsme všichni na kapotu auta a on jakoby se probudil z transu, začal rychle přikyvovat.

,,Dobře, dobře. Odvolám to, hlavně už nechte moje autíčko napokoji!" propaloval naše spreje nedůvěřivým pohledem.

,,Chytrý kluk," usmála jsem se sladce na agenta a sklonila sprej.
—————

,,Zeptám se tedy ještě jednou. Kdo z vás má prsty v tom vydírání Hartnetta?" zpražil nás všechny pohledem. Docházela mu trpělivost.

,,Ale notak Nicolasi, víš přeci, že Harttnet zažaloval slečnu Bright za ublížení na zdraví, ale to je přeci úplná pitomost. Jenom si na ní zasedl! Vždyť Bianca a Zoey jsou nejlepší z letošních nováčků," zastala se nás agentka Lewis a svým zeleným pohledem prosila Furyho.

Hillová, která si byla s Lewisovou vizuálně až neuvěřitelně podobná, si promnula kořen nosu a trochu se pousmála nad odvahou a zároveň naivitou své kolegyně.

,,Vím, že jsou agentky Bright a West jedny z nejlepších studentek v oboru..." přitakal Fury a to fialovlasé Zoey i mně dodalo trochu sebevědomí.

,,A proto jsem nucen je převelit zpět na Kubu..."

Sleet feels- |Avengers|Kde žijí příběhy. Začni objevovat