Ma îndrept spre scoala
.
.
.
Și îl întâlnesc pe selly frate ce nu înțelege ca nu mai vreau sa aud de el..
S: Hey te rog vorbește cu mine mi-e dor de vocea ta calda
A: Hai ma prefacutule marsh de aici!
S: Hai bre pe bune Ana!
A: vezi ca o sun pe Veri !
S: Hai sa vad e una de clasa a 3- a?
A: stai ca o chemPeste câteva minute
S:Haolo..
V:Ce-i ma javra te iei cumva de verișoara mea?
S:... ma duc in clasaV: Ai văzut??? Sa speriettttttttt de mineeeeeee looooooollllll ai vazuut?
A:Da logic mor! Azi e prima mea zii in noua mea clasa
V: in a 12-a C?
A: Da!
V: e cea mai populară clasa de a 12-a!!
A: Stiuuu!!! Hai ceaw ma duc in clasaPe drum văd cum un grup de copiii striga in fata fostei clase: SELLY SELLY SELLY
S: Copii va rog duceți-va la 12 C și strigați Ana împăcare cu selly și veți primi un tricou 5 gang!Ana împacate cu selly Ana impacate cu selly Ana impacate cu selly Ana impacate cu selly...
A: Copii gata duceți-va la ore pe bune? Nu vedeți ca va vrăjește ca sa va dea un amărât de tricou!!
.
.
.
După ora.
.
.
.
M: buna scump-o!
A: Buna!
.
.
MS: buna dragule
S: buna mama..
MS: dc ești supărat puiu? Ți-a spus ceva Ana aia?????.....
S: Nu.. nu ma bagă in seama..
MS:e... da-o dracu
M: cine sa o dea dracu? Pe fata mea? Mihaela ai fost cea mai buna prietena cum poți sa îmi faci asta?
MS: întotdeauna ai fost o proasta pe lângă mine :))
M: Cine se gândea ca Mihaela are 2 fete adică îmi furi bărbatul !!! Și mai și adopți un băiat de la cămin!!!!
S: cc.ce.. sunt adoptat?
MS: o sa vezi tu... o sa fi moarta și tu și curva de fieta! O sa putreziti! Selly? Selly? Puiu unde ești????
.
.
A: mami.. mie frica ai văzut ce a spus femeia aia nebuna?
M: Scump-o stam in casa și anunțam poliția! Bine?
A: Bine...
CITEȘTI
O relație secreta cu selly
RomanceAna este o fata de 17 ani.. ea va de buzna peste cel mai faimos youtuber.. lui selly îi plăcea de Ana cat și Ana la fel îl plăcea pe Selly.. dar însă nu au vorbit niciodată și totusi sunt in aceeași clasa.. Cine ar fii crezut ca vor fii împreuna?