După 1 ora
S: hai sa mergem acasă!
A: Da haide!
.
.
S: De ce e deschisă usa?
Politia(p): mâinile sus o doamna a sunat la poliție ca un domn a împușcat-o
A:Ce??? Cum o cheamă? Va rog Spune-ți-mi ca nu e mama!
S: Cum o cheamă????
P: Mihaela
S: Mama?Unde e cine a împușcat-o?
P: Soțul ei!
A: Off.. Selly îmi pare rău..mama!
M: Scump-o hai acasă ! Au început sa fie numai criminali! Iar copii au o sapt. Vacanța cat și părinții! Pt. A se apăra trebuie sa mergem sa luam mâncare pt. O sapt .!
A: Mama și selly?
S: Ana,ma descurc!
M: Ai grija Andrei!
A: Mama! Nu-i mai zice Andrei!
M: Bucura-te ca sunt in viata❤️
.
.
.
După ce am ajuns acasă
A: Mami zi-mi cum ai reușit sa scapi?
M: Pai am avut un noroc deosebit! Eram la baie și am auzit cum tipa mama lui selly și am sunat la poliție dar el a auzit Conversația și a fugit!
A: Mama.. Mie frica daca vine acum peste noi?
M: O VERIFIC PT. A 100 oară usa ..vezi e închisă!
A: Da scuze!
M: Acum haide la culcare! Este destul de târziu!
A: Ne mai uitam măcar 5 min. La știri?
M:Off bine! Maxim 15 min.
A: :D
.
.
TV : Știri de ultima ora copii și părinții din Craiova sunt obligați sa stea 1 sapt. Acasă singuri grăbiți-va sa va luați mâncare pt. O sapt.!
Au început sa fie din ce in ce mai mulți criminali
.
O doamna căsătorită de 6 ani cu bărbatul si iar apoi Barbatul a divorat! Sa recăsătorit cu o doamna numita Mihaela Buzlan și împreuna au adoptat un băiețel la vârsta de 3 ani!
.
După 15 ani Dragos buzlan a luat cuțitul și a omorât femeia!
Din fericire o doamna era la baie și a auzit și a sunat la poliție!
Aceia care chiar a sunat și era invitata la ei acasă era chiar fosta bărbatului !
Oamenii îl caută pe acesta dar el este de negăsit!Din păcate victima nu a putut fii salvata de către doctori
Dar de ce a ales criminalul buzlan sa divorțeze și sa se recăsătorească cu alta femeie iar apoi sa o omoare aflam mâine la ora 20:00! Aveți grija de voi!
.
.
M: Hai gata la somn
A: Off! Săracul selly
*bate cineva la usa*
A: cine bate dacă e tata???
CITEȘTI
O relație secreta cu selly
RomansaAna este o fata de 17 ani.. ea va de buzna peste cel mai faimos youtuber.. lui selly îi plăcea de Ana cat și Ana la fel îl plăcea pe Selly.. dar însă nu au vorbit niciodată și totusi sunt in aceeași clasa.. Cine ar fii crezut ca vor fii împreuna?