Tssss grr

287 6 3
                                    

Mamma satt i bilen och tuta som fan att jag skulle skynda mig eftersom klockan redan var tio i.

Jag satte på mej mina skor , jag njöt att dom! Så sjukt fina , vita äkta converse.
Sedan sprang jag ut från lägenheten , ner till mamma.
I bilen var det helt tyst det var bara musiken som spelades.

Eftersom det var fredag var det sjukt skönt eftersom vi nyss hade börjat skolan efter sommarlovet.
Det blir ju typ helg direkt! Bara en skoldag!

Vi var framme och jag kände hur hjärtat börjar slå! Ny skola! Ingen hade en blekaste annig om vem jag är? Vad kommer dom tycka? Fin,ful,smal,tjock?
Jag närmade mej dörren in till skolan.

Jag klev in , poff alla blickar imot mej!alla åttor & nior och sjuor kolla som fan på mej!
Var det bra eller dåligt? Vad tycker dom?!!
Jag satte mej på en bänk .. Hade inte en jävla aning om vart jag skulle.. Så jag sitter väll här tills nån märker mej.

Nu har jag suttit här i en kvart! Klockan var cirka 5-8 minuter över åtta.. Vi började ju åtta..
Jag tog upp mobilen och började snapchata lite hit och ditt

Sedan hör jag en röst
- Tess?
Jag kollade upp där stog en halv tjock man i kanske 30 års åldern , han hade brunt lockigt hår , blåa byxor och en vitt stickad tröja

Jag svarade snabbt
- ja..
- kom följ med mig klassen väntar på dej!
Han började gå , jag reste mej upp drog upp byxorna lite , sedan gick jag efter honom.

Vi kom fram till en träfärgad dörr , han öppnade och steg in!
Jävlar vilket oväsen!
Jag tog ett steg in i klassrummet , då vart det tystnad.. Alla bara satt där och stirrade! Jag hade lust att bara vända springa ut ur rummet! Men det kunnde jag ju inte göra..

Kom in Tess! Mitt namn är Anders och jag är din mentor! Kan du va snäll och presentera dej?

Jag klev in i mitten av klassrummet ..

- ah jag heter Tessi men kallas Tess
Då avbryts jag av en kille han säger tss grr., jag brydde mej inte utan fortsatte
-typ på fridtiden dansar jag ahh.

Jag lätt riktigt säker och dryg! Men egentligen var jag så jävla osäker!

Andes sa är det någon som har en fråga till Tess?
Då räckte en brunhårig tjej upp handen
- japp Carro? Sa Anders
- jo vad är det för någon dans du dansar!
Jag svarade , jo det är en dans som kallas lapp dans!
Alla killar började jubla!
Dehär kändes riktigt bra.. Tror jag.

Jag fick sitta brevid en en jävligt snygg kille som hette Simon. Han hade ett sånt där perfekt leende! Jag kände direkt att det skulle bli vi!
Han gav mej en lapp det det stog
Skaru med på fest imorgon eller?
JAAA tänkte jag! Men jag visade absulut inte sånna känslor utan svarade bara snabbt och enkelt visst!

Det enda som fanns i mitt huvud va nu jävlar! Bort med oskulden fram med alkoholen!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blodiga tårarWhere stories live. Discover now