Ghost Rider
"Kaçmış," dedi yanındaki ateş ruhu. "Onu yakalamak zorundasın Ghost Rider."
Cehennem; kırmızının tonlarıyla oluşmuş olan, su değil lavların aktığı, göğün asla mavi olmadığı ve bitmek bilmeyen kızıl tozların oluşturduğu sis yüzünden birkaç metre ilerisinden ötesinin hiç görülemediği korkunç bir ortamdı. Ghost Rider da suçluları dünyadan alıp cehenneme getiren aracıydı.
Azrail insanları öteki dünyaya getirirken, Ghost Rider kötüleri cehenneme getiriyordu.
O an ise cezasını çekenlerin bağlandığı kazıklardan biri boştaydı. Kazığa bağlı olması gereken mahkum kaçmıştı ve cehennemde değildi. Alev alev yanan kuru kafasının olmayan gözleriyle bakan Rider, gördüğü manzaraya karşı hiçbir yorum yapmıyordu. O yorum yapmadan dikiliyordu ama cehennemin sıcak dumanları, nereden geldiği belli olmayan tozları ve külleri durmadan hareket halindeydi.
"Nasıl kaçmış?" Rider, oraya geldiğinden beri ilk defa konuşmuştu.
"Buradaki bekçilerden biriyle anlaşma yapmış olmalı." Rider'a konuşan ateş ruhu, gerçekten yalnızca ateşten ibaretti. Havada tüten bir ateşti ve herhangi bir bedeni yoktu. "Sen dünyaya git ve o kaçağı bul. Ben de onunla anlaşma yapan bekçiyi bulacağım."
Rider arkasını döndü. Dünyaya dönmek için motorunun yanına gidecekti ki ateş ruhu tekrardan konuştu. "Rider!"
Bütün kızıl alevlerin içerisinde kara delik kadar karanlık kıyafetleri olan Ghost Rider durdu.
"Bazı güçler almış olabilir. Buradaki zincirleri nasıl kırdığına bakarsak, dikkatli ol."
Hiçbir cevap vermeden yürümeye devam etti Rider. Onun tetikte olmasına gerek yoktu. Uğraşacağı kişi yalnızca bir kaçak olacaktı. Yıllardır cehennemden kaçmayı başaranları yakalar ve onları ait oldukları yere tekrar tekrar getirirdi.
Cehennemin her yeri yanıyor olsa da orada insanların hepsi fiziki işkence çekmezdi. Onlar sadece ufak günahların cezalarıydı. Büyük günahlar işleyenlerin hepsi zihinsel acıların kucağına atılır ve çeşitli korkuların, kabusların pençeleri tarafından parçalanırdı ruhları ve yeniden dikilip, tekrardan parçalanırdı.
Ghost Rider motoruna bindi ve arkasında alevden düz bir şerit iz bırakarak, Dünyaya giden geçide doğru son hızda gitti.
---
Dünyaya vardığında Rider'ın nereye gideceğini bulması zor olmayacaktı. Çünkü cehennemden gelen bir kaçağı aradığı için, cehennem ateşinin bedende bıraktığı ve hiçbir şekilde geçmeyecek olan kokuyu takip etmesi yeterli olacaktı.
New York'a geldi ve kimsenin olmadığı bir sokakta durdu. Kafasını havaya kaldırdı. Binaların çatılarına bakıyor gibi görünse de, aslında kokluyordu. Cehennem ateşinin bıraktığı yanığı kokluyordu. Ancak etrafta o kadar günahın kokusu vardı ki, o kadar fazla suç aynı anda işleniyordu ki, Ghost Rider'ın hepsini teker teker ayıklaması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak | Ghost Rider [One-Shot]
FanfictionCehennemden bir mahkum kaçmıştı ve Ghost Rider onu yakalamak zorundaydı.