Hav!

220 7 4
                                    

        Dünyayı görmeye başladım. Daha yeni yeni. Nefes almaya; hızlı hızlı nefes almaya başlayalı yalnızca 19 gün olmuştu. Evet ama bunu nasıl bilebilirdim ki? Bir varlık nasıl doğduğu günü bilir? Bir golden retriever doğduktan yaklaşık 20 gün sonra görmeye başlar bunu biliyor muydunuz insanlar? İşte yine yaptım! Daha 19 günlük bir köpek nasıl olur da ansiklopedik bir bilgiye sahip olur? Bir köpek nasıl olur da köpek olduğunu bilir! 

        Evde bir bebek var bunu hissedebiliyorum. Yeni doğmuş bebek kokusu... O kadar şefkat uyandırıcı ki! Onu korumalıyım. Bildiğim tek birşey varsa -Ki bildiğim  çok fazla şey var..- onu korumalıyım! Biliyorum! Deve kuşlarının gözlerinin beyinlerinden daha büyük olduğunu, Kanguruların geri geri zıplayamadığını ya da Dişi insanların erkeklere oranla 2 kat daha fazla göz kırptıklarını. Yer çekimini Isaac Newton'un keşfettiğini, bunu başına düşen bir elma yardımı ile keşfettiğini -Bahçede dolaşırken yerde gördüğü elma sayesinde keşfettiği konusunda rivayetler var fakat öyle olmadı.- ve o elmanın Red Chief cinsinde olduğunu biliyorum. Bir köpek olduğum halde bu kadar çok şey bildiğimi ve bunun yanlış giden birşey olduğunu biliyorum. Ama ne soru sorabiliyorum ne de cevap alabiliyorum. Daha ayakta duramıyorum yahu'...

KöpecikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin