Minik çocuk ağacın arkasında ne olucak diye bekliyordu. Sapsarı saçları, masmavi gözleri ve minik parmakları korku içinde bekliyor ve burdan çok çabuk kurtulmayı düşünüyordu. Ama bu o kadar da basit değildi. Minik çocuğun ailesi geçimsizdi bu yüzden ormanın içinde küçük bir kulübede yaşıyorlardı. Annesininde sapsarı saçları ve masmavi gözleri vardı, tıpkı kendisininki gibi. Babası eğlenceli ve harika bir insandı. Ailesini çok seviyordu minik çocuk, aileside onu. Ama kendisi düşük bir mevkideydi. Bir omegaydı. Ve bulunduğu yerde omegalar pek sevilmiyordu. Şimdi ise batı sürüsünün alfaları onları ziyarete etmişti. Korkuyordu küçük beden, ne yapması gerektiğine de bilmiyordu. Sonunda bir hareketlilik olunca dikkatlice izledi minik beden. Ama keşke izlemeseydi, gözleri alınsayda da bakmasaydı oraya. Alfa kılıcını çıkarmış ve annesine güzelce saplamıştı. Oda yetmemiş bide boynunu kesmişti. Küçük beden tirtir titremeye başladı şimdi. Gerçekten korkuyordu ve az önce annesi gözlerinin önünde öldürülmüştü. Babasına baktı sonra, yerinden kıpırdamıyordu. ' Bir şey yap baba ' dedi içinden. Ama babası hiçbir şey yapmamıştı, sadece parmağını kaldırmış ve onun saklandığı yeri göstermişti. Babası " orda, işte orda " demişti. Küçük beden şok olmuş ve hemen koşmaya başlamıştı. Bütün gün koşmuştu, durmamıştı. Neyseki iyi bir koşucuydu. Sonunda saklanabileceği bir yeri bulduğunda hemen saklanmış ve kurtulmuştu.
Minik beden artık yalnızdı, kimsesi yoktu. Artık o günden sonra da alfalardan nefret etti. Onlardan o kadar çok nefret etti kii onları öldürmek bile istedi. Ama yapamazdı güçlü değildi. Kendi geçimini sağladı ve bir şekilde hayatta kaldı. Şimdi ise başka bir maceraya adım atıcaktı.
Yeni kurguma hoşgeldiniz, omegaverse olan bir diğer kitabım Mad Love çok tutuldu. O zaman dedim ben niye böyle bir kurgu olan bir hikaye daha niye yazmayım. Buda eğlenceli bir kitap olucak gibi..
Bazı kitaplarda yayımlamıştım ama içime sinmediler o yüzden bende böyle bir kitap yayımladım. Yani bunada içime sinmeyip silebilirim...
Diğer kitabımı bitirmeye çalışıyorum aynı zamanda ve devam etmem gereken bir kitabım daha varr, offf
Ama yapabilirim. Bunu geçiş bölümü diye düşünün diğeri gerçek başlıyacak.
O zaman bu kitabımı destekleyin.
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşi // Yoonmin✔
FanfictionPark Jimin sadece kaçıyordu ama kaçtığı şey hep onu buluyordu. * omegaverse