6 ( final )

3.6K 213 60
                                    

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım ve sanırım kızın ismini buldum ne koyucağımı. Biraz şey oldu sen ismi bulduysan o zaman bize niye isim yazdırttın? Gibi oldu. Ama o isimlerde bir gün işime yarayabilir...










































" Ahhhhhhhhhhhhhhhhh "

Şimdi diyeceksiniz ki kim böyle bağırıyor. ( fesatlaşmayın lütfenaksndkwndks ) Jimin doğum yapıyordu. Olabildiğince bağırıyor ve ıkınıyordu. Yoongi bu seslere karşı açıkça endişeliydi. Herkes onu izliyip şans dilerken sonunda bir bebek ağlama sesi geldi. Herkes derince nefes  verip gülümserken Yoongi'nin gözleri dolmuştu. Sonunda herkes içeriye girip Jimin'e bakarken onun beti benzi atmış ve sırımsıklam bir şekilde yorgunca etrafı izlediğini gördü. Yoongi hemen Jimin'e sarıldı, Jimin de karşılık verdi. Onlar birbirine sarılıp birbirlerini öperken içeriye elinde bebekle giren hemşire herkesi gülümsetti. Hemen hemşire bebeği Jimin'in kollarına bırakırken Yoongi de hemen yanına oturmuştu. Jimin ile Yoongi bebeklerine bakarken küçük bebek sanki bunu anlıyor gibi gözlerini açmıştı. Küçük bebek gözlerini babalarına dikip baktığında Yoongi ve Jimin buna gülümsedi. Hoseok ordan " ismi ne olucak? " diye sordu. Yoongi ve Jimin ilk başta Hoseok'a sonra kendilerine bakmışlardı. Sonra Jimin bebeğine dönüp ağzından çıkan kelimeleri söyledi " Hana nasıl? " diye. Yoongi ona kafa sallamış ve " bu harika bir isim " demişti. Jimin şirince gülümsemiş ve " onun adı Min Hana olucak " demişti. Herkes buna gülümserken ismini beğenen Hana da gülümsemiş ve babalarına tepki vermişti. Herkes onun bu hareketine kahkaha atmıştı. Sonunda Yoongi ve Jimin'i bebekleriyle yalnız bıraktılar. Jimin ona güzelce bakarken Yoongi onu karşıdan izliyordu. Sonra Jimin " kucağına almak ister misin? " diye sordu. Yoongi kafasını sallamış ve bebeğini kucağına almıştı. Yoongi güzel kızına bakarken sonunda dayanamamış ve alnından öpüp kokusunu içine çekmişti. Güzel kızı bunu anlayıp babasına gülümsemiş ve en tatlı hareketini yapmıştı.

Hana bir omegaydı ve o oldukça tatlı ve güzeldi. Onun tatlığını gören herkesin gözlerinden kalpler fışkıracağına emindi Yoongi. Sonra kızını tekrar Jimin'e vermiş ve Jimin'in yanına oturmuş, bu seferde Jimin'in alnını öpüp koklamıştı. Yoongi sonunda " teşekkür ederim, hayatımda olduğun için, bebeğumizi bize verdiğin için, bana kendini aşık ettiğin için, her şey için teşekkür ederim " dedi. Jimin de gözleri buğulu bir şekilde alfasına yaslandı.

//

Bir kaç yıl sonra

" Hana!!! "

Jimin kızına sesleniyor ama kızı sürekli cevap vermiyordu. Sabahtan beridir onu arıyordu ve korkmaya başlamıştı. Jimin tekrar seslendi " Hana!!! " diye. Sonunda bir kıkırdama sesi duyunca duraksadı. Etrafına bakınca güzel kızının saçlarını gördü. Gülümsedi ve oraya doğru ilerledi. Sonra yavaşça yaklaşıp arkasına geldi ve bir anda sarıldı. Hana gülümseyip kaçmaya çalışırken Jimin kaçmasına izin vermedi ve " yakaladım seni " dedi. Hana gülümsedi ve debelenmeyi bıraktı. Sonra babasına sıkıca sarıldı. Jimin de ona sarılıp küçük kızını kucağına aldı. Onun ipeksi saçlarını öptü ve okşadı. Sonra onu kralın bulunduğu odaya götürdü. İçeriye girer girmez Hana " baba!! " diye şakıyarak Yoongi'ye koştu. Yoongi güzel kızını kucağına aldı ve saçlarını öptü. Sonra Yoongi " tatlım hepimizi korkuttun, omega baban seni çok aradı " dedi. Hana dudaklarını büzüp suratını eğdi ve " özür dilerim baba sadece oyun oynamak istedim " dedi. Yoongi gülümsemiş ve kızının alnını öpmüştü. Jimin onlara gülümserken ağzını araladı ve " size bir süprizim var " dedi. Hana ellerini çırpıp " yaşasın süpriz, ne o ne o ney??? " dedi şakıyarak. Jimin kızının bu tatlı haline gülümsemiş ve elindeki testi onlara gösterirken " hamileyim " demişti. Yoongi bunu duyunca gülümserken Hana anlamamış gibi başını yana eğmişti. Hana " anlamadım bu ne demek oluyor? " dedi. Daha küçüktü o, ne anlardı ki hamilelikten. Jimin gülümsemiş ve " bir kardeşin olucak demek tatlım " demişti.

Sonunda ise küçük Hana sarayda şakıyarak koşturmuş ve yüce omeganın hamile olduğunu herkese bildirmişti. Sonunda ise Hana'nın çok güzel bir erkek kardeşi olmuştu.

Son...









































































Evet arkadaşlar bu ficim bitti. Şimdi tek geriye Mad Love ve Mavi Melek kaldı. Mavi meleği unuttum ben biliyor musunuz? Sonlara bakınca gördüm de aklıma geldi. Ben ne bok yicem bilmiyorum.

Kısa bir hikaye olucak demiştim ve son bölüm böyle bir şey oldu. Açıkçası aklıma hiçbir şey gelmedi. Bende dedim bari bitireyim de kurtulayım. Daha Mad love'u bitircem ve onun için fazla sabırsızlanıyorum.

Hana ismini benim için değerli olan bir arkadaşım koydu, ben isim konusunda kararsızdım çünkü.

Bu kadar diğer ficlerimde görüşürüz.

Ruh Eşi // Yoonmin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin