btw. opět inspirováno komiksem. Nápad patří @/bilawelle_panda. Její komiks pořád vychází a pokračuje jinak než tenhle příběh.
KEITH
Bylo už docela pozdě večer a já stále dokončoval výkres se kterým jsem nebyl zrovna moc spokojený, když v tom mi zacinkal mobil a tím mě upozornil na příchozí zprávu. Obrátil jsem zrak na mobil položený kousek ode mne. Nejdříve jsem si myslel že mi píše Shiro což už mi samo o sobě znělo blbě, protože on by nikdy nepsal tak pozdě večer. Otevřel jsem si zprávu a nad obrázkem který se v chatu zobrazil jsem zčervenal jako rajče. Byl tam kluk. Asi, stejně starý jako já. Ale.....byl polonahý. Seděl si na patách a kolena měl opřené o postel na které seděl. Ruce měl zvednuté do vzduchu a tím se všem co fotku uvidí ukáže dokonalý výhled na jeho vypracovanou hruď a břicho. Měl snědou pokožku která ladila s jeho tmavě hnědými vlasy a všemu tomu dodávali třešničku na dort jeho světlounce modré oči. Během chvíle mi telefon opět zabzučil v ruce a pod poslanou fotkou se objevila zpráva
?: líbí se ti?
Keith: myslím že máš špatné číso....
?: oh...moje chyba
?: to je ponižující.....
?: moc se omlouvám že tě otravuju
Keith: to je v pohodě a neboj nikam to posílat ani zveřejněvat nebudu. Jen si dej příště pozor, jestli máš správné číslo než pošleš polonahou fotku...
?: oh děkuju! dobrou noc.Dočetl jsem poslední zprávu a pousmál jsem se. Vrátil jsem se k kreslení mého mistrovského díla ale netrvalo to dlouho a telefon začal zvonit a vibrovat znovu.
?: ale i tak, ta fotka, co jsem ti poslal, je aspoň v pořádku? Jako.... je to osvětlení pěkné? Ta póza vypadá dobře?
?:protože....je to moje první nudes tak.....co si o ní myslíš?Vykulil jsem oči na obrazovku telefonu. To jako vážně?! Ptá se někoho koho ani nezná jak udělat správnou nudesku?? Chvíli jsem přemýšlel jestli odepsat ale pak jsem si jenom povzdechl a začal psát odpověď.
Keith: 1. wtf, vážně se ptáš cizího člověka na jeho názor na tvojí nudesku? 2. můžu ti říct že ukazovat tam svůj obličej nebo cokoli kvůli čemu by tě někdo mohl rozpoznat je blbej nápad. Nemůžeš vědět jestli to ten člověk kterému jsi to poslal nepoužije proti tobě. 3. to za tebou je rodinná fotka. A poslední, ta póza je dobrá. Světlo taky. Vlastně tě to hned přivede do atmosféry! a konečně, je dobrý nápad kousat se do rtu (i když je lepší svůj obličej neposílat). Tvoje nudeska je dobrá.
Dopsal jsem svoji slohovku a klikl jsem na tlačítko odeslat.,, Normálně by mě už neměl kontaktovat." odložil jsem telefon, ale hned na to mi opět zazvonil.
?: ty jo...musel jsi strávit hodně času koukáním na tu fotku ;)
?: Nude Master...,, vážně!!? Nude Master?!" vfláknul jsem s telefonem o stůl. ,, takhle to dopadne vždycky když se snažím někomu pomoct! Už to nikdy neudělám!!"
TIME SKIP (o tři dny později)
Šel jsem zrovna ze školy když mi v mojí tašce zabzučel telefon. ,, Shiro!!! Co zase chceš?!" zaříkal jsem si naštvaně a vyndaval jsem si telefon z tašky. Ale ten kdo mi napsal nebyl Shiro....
?: Ahoj!
jsem ten co ti poslal nudesku. Můj prvotní záměr byl poslat tu fotku holce jménem Nima. Naštěstí si to byl ty kdo tu fotku obdržel, protože ode dne kdy mi dala špaté telefoní číslo se mi začala vyhýbat. Nevím proč! Mysle jsem si že by jsme mohli být víc než jenom " kamarádi s výhodama". Ale vlastně jsem musel udělat něco špatně jako vždy. Zkazím všechno na co sáhnu. Moji přátelé mi říkají magor, protože, ať už se stane cokoliv jsem ten hloupý já. I když se snažím udělat něco hezky a dobře, dají mě na černou listinu a dělají že neexistuju. Myslím že se mají lépe beze mne. Nepotřebují mě.... cítím se hrozně neužitečný.... vlastně ani nevím prč ti to říkám, možná je pro mě jednoduší svěřit se cizímu člověku než někomu z mých kamarádů. A teď si mě vlastně taky bez pochyb vyřadil...protože....kdo by to neudělal já jsem vlastně ten " cizí, nahý kluk co byl jistý problém". A jestli jsi to vlastně ještě neudělal uděláš to po téhle zprávě. Omlouvám se že tě otravuju neciť se že musíš povinně odpovědět. Nejsem sebevrah!! I tak měj hezký den.
ČTEŠ
Klance (oneshots )
De TodoProtože neskutečně moc miluju Ship Klance (teda hned po Sebaciel) rozhodla jsem se že navzdory tomu že jsem ještě nedokoukala ani první sérii Voltrona a četla jsem jenom komiksy zkusím udělat knížku na jednodílovky Klance které mě zrovna napadnou. D...