Hatırlatıcı: ben arabayı otoparka park ettim... Otoparktan çıkarken birisi beni kendisine çevirdi...! Gördüğüm şey ile donup kaldım...! Karşımda olan Barış'tı..
Y: senin ne işin var burada?
B: Seni seviyorum yaprak lütfen beni affet noğlur??!
Y: seviyorsun öyle mi? Peki beni severken neden nişanlandın.??
B: Babaannem istedi...!
Y: Barış git! Yalanlarını dinlemek istemiyorum git!!!?
B: Ne yani benden kadar çabuk mu vazgeçtin?
Y: Barış git diyorum ya git istemiyorum seni is-te-mi-yo-rum..!
B: istesen de istemesen de giymiyecem seni yanlız bırakmıyacağım..!
Y: Barış senden nefret ediyorum!...Bena yalan söyledin gittin... Sonra nişanlandın ve benim karşımda Yaprak ben seni seviyorum diyorsun ya..!? Bu normal mi? Ben sana aynı şeyi yapsam ne olacaktı bi düşün istersen..!?
B: Seni seviyorum
Y: Seni seviyorum demekten vazgeç artık seni görmek istemiyorum senden nefret ediyorum.....!
Yaprak'tan: Koşarak yanından ayrıldım ama gözlerimden istemeden yaşlar akıyordu...!?
Eve gittiğimde Can benim ağladığımı gördü ve yanıma geldi...C: Kelebeğim ne oldu sana? Kim ağlattı seni söyle bana bende onu anlatayım..!
Y: Can beni bırakma olur mu?
C: asla kelebeğim asla bırakmam..!
Ama sen ne olduğunu bana anlat hemen.!?Y: B-barış gelmiş ben otoparktan çıkarken beni durdurdu bana seni seviyorum affet filan dedi...!
C: Tamam kelebeğim takma kafana sen onu hem yarın sabah saat 06.00'da uçağımız var hazırlan istersen saat 19.24 olmuş erken uyuyacağız...!
Y: tamam....
2 Saat sonra:
Yaprak'tan: eşyalarımı çantaya sıkıştırdırdım.... Can'a haber verip dışarı çıktım...
Bunları giydim..
Barış'tan: Yaprağı çok üzmüştüm kendimi ona affettirebilmek için yanına gittim ama beni dersleri normal olarak beni dönmesi...! Ama ben vazgeçmeyeceğim...! Kendimi ona affettirebilmek için herşeyi yapacağım ama birşeyi anlamadım o yaprağın yanındaki İT kimdi??? Sevgilisi 'miydi??
Üstümü değiştirip rahat birşeyler giydim ve dışarıya çıktım ...Yaprak'tan: Yolda yürürken çok güzel bir pastane gördüm hemen oraya girdim ve orman meyveli pasta sipariş verdim...
Barış'tan: yolda yürürken çok güzel bir pastane gördüm oraya girerken içeride yaprağı gördüm.. ben ona bakarken Yaprak beni gördü hemen hesabı ödedi ve kapıdan tam çıkarken ben onun önüne geçtim o bana vurdu çekilmem için ama ben çekilmemiştimm.
Y: ya Barış çok sıradan !.
B: hayır yaprak beni dinliyeceksin?!.
Y: dinlemek istemiyorum ya istemiyorum niye zorluyorsun?!
B: Yaprak beni dinlemek zorundasın?!
Y: Of sırık bıktım anlamıyor'musun ya bıktım! Hayattan, senden, kendimden, herşeyden bıktım artık dayanamıyorum anla beni ya bir kere bile olsa anla beni lütfen!?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Yangını & YAPBAR & (TAMAMLANDI)
General Fiction2 Gencin AŞKTA zorlukları...;) *************************************** Bu hikâye YAPBAR'a özel olarak yazılmıştır.... Okumadan geçmeyin lütfen kuşlarım....