Když jsem se ráno probudila,tak jsem šla do koupelny a tam jsem se vysprchovat.
Na sebe jsem hodila své staré a jediné černé legíny.K tomu starou košili a šla jsem udělat snídani pro všechny.
Na lívancech si pochutnali jen Emma a Leo.
"Jsi vážně neschopná,ani lívance udělat nemusíš!"hodila po mě matka utěrku
"Promiň"špitla jsem, celá hořela vzteky.
"Jak si to jako představuješ?!Uděláš je znovu a pořádně.A opovaž se je připálit,tak si mě nepřej!"zakřičel na mě otec.Byl na mě hodně naštvaný.Jen kvůli blbým lívancům.Též jsem za to dostala facku."A dneska bez večeře!"zakřičel na mě ještě a odešel.
Nejspíš se šel uklidnit.Začala jsem znovu dělat ty lívance.Když jsem je dodělala,tak jsem je dala ochutnat matce.Tentokrát ji nejspíše chutnaly ,ale jen zamrčela a odešla za otcem..
Uklidila jsem všechno nádobí,umyla ho a uklidila na své místo.
Sakra nestíhám do školy!
Cestou bohužel pršelo,takže do školy jsem přišla celá promočená, došla jsem včas,kousek od mě byli kluci z naší třídy a bavili se s nějakými dvěmi blonďáky.
"Hele Mařka přišla"zvolal Brian a všichni až na dva blonďáky se začali smát jak volové.
"Bože to už jsi celá mokrá z nich"
Povzdechla jsem si a vytáhla ze skříňky Biologii, doufám že tu má Car oblečení.
"Ahoj"ozvalo se
"Ahoj"usmála jsem se na blonďáčka
"Jsem Marcus,ty?"
"Um Veronica,jo a promiň za ty kluky"
"Nemáš za co se omlouvat"usmál se,aw je tak cute :)
"Hele mám tu nějakou mikinu,jestli chceš"ukázal na moje mokré oblečení.
"T-to je um dobrý, dík"
"Počkej"šel do své skříňky a hodil mi jeho obří mikinu
"Nemusels,ale dík"řekla jsem narovinu
"Tak já půjdu, zatím"řekl a zmizel.
Šla jsem se převléct, neměla jsem sice spodek,ale jeho mikina mi byla těsně pod kolena,taky proč se divit když mám 150 cm a on je o 5 hlav větší haha.
Došla jsem do třídy,v mé lavici seděl Marcus.
"Ta mikina ti sekne!"přejel si mě pohledem
"Dík"agrghhh!Jsem červená až na prdeli.
"Neobtěžuj Marcuse ty ropucho jedna!"zvolal Thomas
"Thomasi"okřikl ho Marcus
"To je dobrý"řekla jsem mu.
Nechtěla jsem rozpoutat nějakou hádku nebo něco podobného.Tak jsem si teda sedla vedle Marcuse.Po chvíli zazvonilo na hodinu.Máme Angličtini.Angličtinu totálně miluju.
Stejně tak i Norštinu,kterou se tu taky učíme.
Do třídy přišla paní učitelka Wheelová.Když nám paní učitelka začala vysvětlovat,tak mě vyrušil Marcus tím, že do mě "strčil" prstem.
"Potřebuješ něco?"zeptala jsem se ho potichu.
"Já jen.. nudím se celkem.."řekl též potichu.
Tak se soustřeď na hodinu"zašeptala jsem k němu.
Jen zamrčel a já se věnovala dál hodině.
Když už zazvonilo a učitelka odešla,tak jsem si nachystala na další hodinu.Matematiku.
Šla jsem za Cat a Annie.Annie stale mluvila o tom nejlepším obchodě v našem městě.
Cat pak mluvila o jedné knize,kterou teď čte.
A já mluvila o tom jak mě v hodině otravoval Marcus.
"Ten mega hezkého blonďák z těch dvojčaat?"vypískla Annie
"Jo to je on"řekla jsem jen.
"A ty s ním i sedíš?"zeptala se a já jen přikývla
"Taaak to je megaa.Škoda, že nejsem s vana v Áčku"řekla nadšeně a zároveň naštvaně.
"Nojo Annie,ty se zajímáš buď o nákupy nebo o kluky"zasmála se Cat.
"Ale co, aspoň furt neležím v knížkách Cat"řekla jí narovinu Annie.
"Aspoň se něco dozvím narozdíl od někoho Ann"řekla Cat.
"Dost holky!"přerušila jsem je a do skříňky jsem si dala učení.
"Veronico Ahoj"objevil se tu Marcus a objal mě kolem ramen.
"Marcusi to jsou mé kamarádky Cat a Annie"
"Moc rád vás poznávám holky"řekl s úsměvem na tváři.Pak už si nic nepamatuju.Neměla jsem o ničem ponětí....Doufám, že se vám bude příběh líbit.Píšu ho se svou kamarádkou a moc obě doufáme,že to oceníte.
Tenhle příběh mě baví psát,tak i kamarádku a doufám,že vás to bude bavit číst.Takže ahoj v další kapitole.
~Danielle Black♡
ČTEŠ
Black Colour✓
Teen FictionDívka, která litovala každého dne svého života Ale dokud se jí náhle nezměnil celý život,k lepšímu. Zamilovala se do chlapce,který se pak stal jejím nevlastním bratrem. Milovala ho celým svým srdcem jak jen dokázala. Zažila toho hodně. Ná...