Tenhle příběh je o dívce,která už nevěřila ve štěstí.Ani nevěřila v to, že by ji měl někdo rád.
Žila v rodině,kde k ní nebyli vůbec ale vůbec milí.Její vlastní rodin ji přímo nenáviděla.Musela dělat všechno za ně.Musela hodně pracovat,i když už nechtěla.
Cítila tolik bolesti,že to nejde popsat slovy..Litovala každého dne svého života.
Každou chvíli si přála se probudit z té strašlivé noční můry...Nevyplnilo se jí to..
Její matka s otcem ji za každou její sebemenší chybu potrestali.
Celý její život spočívá na bolesti.
A její jméno zní:Veronica Lily Whiteová.
Veronica si vždy přála mít milující rodiče a rodinu..Jenže Veronica moc ještě svět nezná, protože vlastně nemohla se podívá někam, cestovat nebo se podívat na internet.Je jí pouze 15.
I když si myslíte,že by mohla něco o světě vědět,ale ne.Nemá telefon(mobil)jako ostatní,nemá každý měsíc nové a nové oblečení,jako její sourozenci.
Dostává staré špinavé a smradlavé oblečení,protože musí je nosit..
Má hnědé oči a blonďaté vlasy,takže blondýnka.
Její sestra se jmenuje Emma Annabeth Whiteová a její bratr ke Leon Paul White.
A její rodiče,matka Annya Whiteová a její otec James Martin White.Její matka pracuje jako advokátka a její otec pracuje jako učitel na jedné zdejší základní škole a píše knihy,takže je taky i spisovatele.
Dost ho to baví, takže je to vlastně jeho koníček,ne že by musel nebo tak.
Její rodiče jsou až moc přísní lidé,chtěli by mít všechno tak jak chtějí a když ne tak je zle.
Veronica by si strašně přála odejít od tohohle všeho daleko.Jenže to nejde.
~Nebudu to dál okecávat a jdeme na to~
ČTEŠ
Black Colour✓
Genç KurguDívka, která litovala každého dne svého života Ale dokud se jí náhle nezměnil celý život,k lepšímu. Zamilovala se do chlapce,který se pak stal jejím nevlastním bratrem. Milovala ho celým svým srdcem jak jen dokázala. Zažila toho hodně. Ná...