Okula gelmiştim. Drama klübü önümdeydi ve klübün lideri yani Kizananın Senpaiden hoşlandığını duydum. 2 gün hep drama klübünü izledim senpai kizanayı izliyordu. Çok sinirlenmiştim. Derste sınav olucaktık. Sınav kağıtlarını çalıp kizananın çantasına koymuştum. Müdüre söylemiştim. Müdür onla çıkışta konuşacağını söyledi. Derse girmiştik dersten sonra kizanayı çatı katına çağırıp onu.
İtmiştim ayaklarından tutup bırakmıştım. Ve düşerek ölmüştü. Müdür gene annesini arayacaktı. Bu yüden senpaiye aşık olan diğer kıza şuç atacaktım. Müdüre koşup "Müdürüm size yanlışlıkla kizana demişim kokonaydı." Dedim. Ve gittim. Müdür okul çıkışında Kokonayı çağırdı. Kokona "b-bunu ben yapmadım birisi koymuş olmalı." Dedi. Ama müdür kabul etmedi. Çatasını açıp baktığında kokona çok üzülmüştü. Ordan ayrılmıştım. Sabah drama klübünün kapatıldığını farkettim. Çok sevinmiştim. Kokonanında işini bitirmek için. Revirden iğne alıp içine uyuşturucu koydum. Sakiye beni takip etmesini söyledim. Odayı gelip odanın kapısını kapatıp sakiyi kaçırdım. Sakiyi 4 gün evimde tutup onu okula bıraktım.yemek klübünden bıçak alıp. Sakiye verdim ve kokonayı öldürmesini söyledim. Saki yavaşça "kill kill kill kill kill." Diyerek. İlerliyordu onların yanına gidince. Kokonayı öldürmüştü bıçağı çekip kendine saplamıştı. Cuma günü rahat bir şekilde takılıyordum.