Part 13

236 18 2
                                    

Di Seoul Airport...

Fans1- Hey tu, exo dan girls day kan... (menunjuk ke arah member exo dan girlsday)

Fans2- aah lah... jom minta autograf...

Fans- jom....

*fans2 yg kebetulan ada di airport pun menyerbu member exo dan girlsday yg sdg menunggu min ah dan chen tiba di balai pelepas. Pada mulanya keadaan terkawa, lama- kelamaan Keadaan jadi x terkawal dan akhirnya mereka terpaksa tunggu min ah dan chen di ruang khas menunggu*

Yura- exo oppa lah nie, yg dtg semua sekali nie kenapa? Dahlah fans2 oppa fanatik gila... dah serabai rambut kitaorg....(cebik mulut)

Suho- mian... kesian korg...

Tao- eleh ckp fans kitaorg fanatik, fans korg pun sama juga lah...

Sojin- mana ada sefanatik mcm fans korg...

Baekhyun- alah , bkn korg je, kitaorg nie lagi yela... tgk kris tu, abis dah image dia, molek2 image cool dah jadi image mcm aliens... tu lah org terlebih glamour dari kitaorg... hahaha

Exo/girlsday- hahahaha....

Kris- hah, gelaklah, gelak puas2.... aq panggil fans tadi kang baru tau...(merajuk)

Xiumin- ek eleh, nk merajuk pula...

Kris- kau ni xiumin, aq panggil betul2 kang baru tau

Hyeri- Alah jgn lah kris oppa... please(buat aegyo)

Kris- *alah comel pula si hyeri nie*(dlm hati) hurmm yela... nasib baik ada hyeri, klu x mmg nahas korg...

Luhan- eleh, ckp je lah yg korg nie ada something.. nk berahsia pula ngan kitaorg kan...

Kris/Hyeri- (diam je)

*sedang mereka berborak, min ah dan chen pun muncul di ruang menunggu khas dgn termengah2*

Min ah/Chen- anyeong... hah...hah.. hah...

Luhan- hai pengantin baru, korg nie dah kenapa? Mcm baru lps kena kejar ngan pengutip hutang je...

Chen- mmg kitaorg kena kejar pun, tapi bukan ngan pengutip hutang sebaliknya pengutip autograf... fuh, gila sungguh, nasib baik lah aq nie cerdik..

Min ah- perasannya...

#flashback

*Sebaik sahaja mereka tiba di balai pelepas, mereka dikerumuni ngan fans yg ditinggalkan oleh exo dan girlsday tadi*

Fans- min ah/ chen... min ah....nk autograf... (menjerit).... nk tgkp gmbr sekali boleh.... kyaaaa...

Min ah- oppa nk buat apa nie?... (gelisah)

Chen- jgn risau, oppa ada nie...(peluk min ah dan terus dpt idea)

Chen- syg tu bukan jaesuk hyung ke?(pandang min ah dan kenyitkan mata)

Min ah- (faham akn maksud kenyitan mata chen) aah lah... ada shooting running man lah...

Chen- tu ada shooting running man tu... x nk tgk ke( menjerit)

Fans- hah... running man? (Terus berlari ke arah yg ditunjukkan oleh chen)

Chen- dah syg, jom lari sblm diaorg dtg sini semula

*diaorg pun lari menuju ke arah ruang menunggu khas*

#Flashback End

Min ah- dah lah aq pakai heels kena lari....yg korg nie pula kenapa serabai rambut tu (pndg girls day)

Sojin- kitaorg tadi pun sama mcm korg, tapi kitaorg x sempat lari pun.

Min ah- lah mcm ne blh jadi mcm nie? Dan mcm ne fans blh tau yg kitaorg nk blk korea arinie???

Sehun- hehehe.. mian min ah... aq bawa masuk dlm instagram yg kitaorg akn tunggu korg arinie...

Min ah/exo/girlsday- Yah!!!! Oh sehunnnn!!!

Min Ah- Jap2....Setahu aq xde sorg pun yg patut tau kitaorg blk arinie... nk buat surprise lah kononnya... mana korg semua tau nie???

Girlsday- dari hyeri

Hyeri- aq dpt tau dari kris

Exo- kitaorg pun dari kris....

Min ah- hah, ka x yah ckp kris, aq tau nie keje sape... Chen opppppaaaaaa!!! (Jerit)

Chen- aduh, dia punya highnote klh aq punya... mian syg, oppa ckp kat kris je, nk minta tlg amik...

Kris- eh,eh, aq pula yg dipersalahkan??? Min ah, jgn dgr ckp chen, dia yg kata suruh semua member dtg termasuklah member ka, sbb byk sgt brg korg beli, takut x muat kereta lah... klu x caya, aq ada buktinya, nie ka baca mesej yg dia hantar nie.

Min ah- ouh,,, korg semua kena troll je ngan chen nie... brg2 kitaorg semua dah ada dlm kereta lah... separuh agy ngan unnie sica... nasib baik unnie punya flight lmbt sikit... klu x ngan unnie, yong oppa dan top kena tempiasnya sekali...

Exo/girlsday- yah!!! Chen... (jerit)

Chen- hehehe... mian, aq saja je nk troll korg, tau2 girlsday pun terbabit sekali... Jap, pembetulan ok, aq x suruh pun ajak member girlsday, si kris yg tanya blh x ajak hyeri. Aq ckp je lah ikut suka. Mana aq tau dia ajak yura n sojin sekali...yah!!! Kris yg ko ajak girlsday kenapa? Aq taulah ka ngan hyeri, nape ajak yura ngan sojin sekali?

Hyeri- diaorg dgr perbualan kitaorg...

Kai- jadi betul lah hyeri ngan kris ea

Chen- yelah, korg x tau agy ke?

Exo/girlsday- (geleng kepala)

Kris- hisyh, ka nie... yg g bocor rahsia aq tu kenapa?

Chen- lah, aq ingatkan diaorg dah tau.... hehehe...

D.o- Smpi aty ko kan kris, berahsia ngan kitaorg...

Yura- ntah, hyeri pun sama... ka pun sama kan min ah

Min Ah- eh, aq pula yg kena,,, aq pun baru tadi tau...

Kris/hyeri- hehehe... mian

Sehun- weiyh, dah lah jom kita blk... kereta dah smpi

Minah- jom2....aq dah rindu giler kat umah nie, omma appa aq pun...

Semua- jom

#BERSAMBUNG
#LPS NIE FINAL PART DAH UNTK FF NIE. NANTIKAN FF YG SETERUSNYA YG BERTAJUK LOVE!!!
#MIAN KLU X BEST DAN NGARUT EA BTW JGN LUPA VOTE EA...

Mong Family Story!!! (Complete)Where stories live. Discover now