1.fejezet:A Találkozás/Prológus

64 1 0
                                    


Prológus

Úristen 09. 02 reggel 6:30 nem rég keltem mivel indulnunk kell a reptérrere anyum már biztos mindent berakatott a kocsiba. Mielőtt megkérdezed azért megyünk a reptérre mert megyek New Yorba az egyetemre juhuuuu. Amúgy komolyan nagyon várom soha nem voltam az a típusú lány aki utál suliba járni. Jó mondjuk az a stréber fajte sem voltam. Na mindegy is.

[...]

Jelenleg anyával búcsúzkodünk 9:00-kor indul a gépem most jelenleg 8:00 óra szóval már leadtuk a bőröndömet és már csak a jegyemet kell elvennem.

[...]

New Yorkba az út nagyon unalmasan telt. Az is bizonyítja hogy valamikor bealudtam.

[...]

Már felvettem a bőröndötem és most a taxira várok.

[...]

ÚRISTEN itt állok a koli előtt de nem merek bemenni. Mi van ha nem fogok kijönni a szóbatársammal vagy mi van ha kiközösítenek vagy vagy vagy....... nem is tudom.

1 hét múlva

Most költöztem be az új kollégiumomba. Szobatársam Kriszta nagyon kedves és okos lány csak egy baj van vele mindig csak bulizni akar. Nagyon jók a tanárok/orofeszorok és kedvesek.

1 hónap múlva

Nagyon durva nagyon sokat kellbtanulni még a koli szobából is alig mozdultam ki. Kriszta mindig próbál el rángatni valamilyen buliba de én sose megyek mert nem tudom nincs hozzá kedvem.

+még 1 hét eltelt

Péntek este 6:00 óra van jelenleg éppen a házimat csinálomtam amikor Kriszta bejönt a szobámba.
-Na csajszi ma megyünk bulizni.
-Na csajszi biztos hogy nem.

[...]

Félóra veszekedés után végül belementem mivel rájöttem hogy Kriszta így se úgyse fogja feladni és mindenféleképp elfog vinni a buliba.Gyors felöltöztunk ezt vettem fel:

Gyors felöltöztunk ezt vettem fel:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

El is indultunk.

[...]

Egy nagy egy nagy diák ház előtt álltunk meg majd bementünk Kriszta hozott kettő feles hogy igyam meg az egyiket de én nem akartam így nem ittam meg. Később elkezdtünk felelsz vagy merszezni majd olyan egy óra múlva elindultunk haza mivel Kriszta nagyon rosszul érezte magát.

Őszi szünet előtti buli

Én mint jól tudjátok nem vagyok az a bulizos fajta,de Kriszta miatt mindig el kell menjek párba. Most lesz nem sokára az őszi szünet szóval most is épp egy bulira készülünk. Körülbelül egy fél óra múlva kész is voltunk.Ezt a ruhat választottam . (Természetesen fekete cipővel.)

Kriszta pasija jön értünk Robi nagyon kedves es helyes srác csak vannak tetkói ezért nekem nem tetszik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kriszta pasija jön értünk Robi nagyon kedves es helyes srác csak vannak tetkói ezért nekem nem tetszik. Meg is érkeztünk a diákházba.
-Hé Emilia elmegyek hozok egy kis piatt mindjárt jövök. - mondta Kriszta és el is tűnt a tömegben.

[...]

Egy óra múlva mikor már vagy 3 felest és 2 tequilát megittam elkezdünk felelsz vagy merszeszni.
-Emilia felelsz vagy mersz? - kérdezte egy srác.
-Merek-mondtam mivel nem akarok semmi hülye kérdésre válaszolni.
-Oké akkor csókold meg Bent. - mondta a gyerek csak egy a baj hogy azt se tudtam kiről beszél.
-Bocsi, de ő kicsoda?-kérdeztem értetlen fejet vágva.
-Nem tudod ki ő-csodálkozott a fiú erre én csak megráztam a fejem-akkor csókold meg Ethant.
Ajaj ez nem jó Ethan mindig csak trófeának tekinti a lányokat akiket megkell kapnia vagy meg akar kapni. Ledermedtem és csak néztem Ethant mint a hülye.
-Mi az Emilia nem tudod hogy kell csókolózni? - kérdezte egy csaj aki most jött ide nem rég.
-Muszáj? - kérdeztem - nem kaphatók valami mást?
-Nem-mondta a srác - vagy ez vagy felelsz? - mondta de inkább úgy voltam vele hogy maradok ennél, mert full részeg vagyok azt meg nem akarom, hogy hülyeséget mondjak.
-Maradok ennél-erre oda léptem Ethanhez es megcsókoltam csak nézet rám mint a hülye aztán oda mentem Krisztahoz és megittam a tequilájat amilye volt.
-Mi az Emilia ilyen rosszul csókol Ethan?-kérdezte a csaj-Majd én kiderítem. - erre oda lép Ethanhez és szenvedélyesen elkezdenek csókolózni.
-Khm...... - mondta Kriszta-Most én jövök. Ethan felelsz vagy mersz?-kérdezte Kriszta. Na ez tetszeni fog.
-Merek-mondta.
-Csókold meg Emiliát. - mondta Kriszta esküszöm ha haza mentünk kinyirom.
-Oké-mondta es oda jött hozzám es megcsókolt.
Mikor szétváltunk most tőle kérdezték meg hogy milyen volt a csók.
-Na Ethan akkor ki csókol rosszul te vagy Emilia? - kérdezte Robi.
-Szerintem ő nem is csókolt vissza. - mondta gúnyos fejet vágva.
-Na emberek akkor a legfontosabb kérdés Emilia vagy Bella csókol jobban? - kérdezte az a srác. Ahhh megvan a neve ő Cole.
-Hát erre nem tudok válaszolni mivel nem csókolt vissza talán megkéne ismételni. - mondta es oda hajolt hozzám es megcsókolt újra most már nem bírtam vissza csókoltam és lassan a nyelvünk is csatlakozot. Addig tartot amig az a kedves Bella közbennem szólt.
-Oké akkor nézük meg én hogy csókolok-azzal megragadta Ethan galérjat es megcsókolta. Majd Ethan igy szólt......

Úristen valahogy befejezt votoljatok ha tetszik vagy irjatok hogy folytassam sziasztok és jó olvasast.

A Szerelem Határai Where stories live. Discover now