6.fejezet:A Nem Kívánt Vendég

7 0 0
                                    

"Gyors lementem kinyitottam az ajtót és nem hittem a szememnek amikor megláttam kiáll ott."

-Apa....
-Igen kincsem szia.-mondta az a személy akit legalább 15 éve nem akartam látni.
-Kincsem ki az?-jött le anya a lépcsőn.-Richárd?
-Igen szia Every.
-Te hogy kerülsz ide?-kérdezte anya döbbenten.
-Hát halottam haza jött a kislányom és gondoltam meglátogatom.
-Apa ezt te se mondthatod komolyan 15 éved volt rá hogy újra meglátogas. Pont most kellet ide jönnöd és ne mond azt hogy miattan. Tudom hogy kell valami mindig is kellet szóval. Mi kell?-kérdeztem idegesen mert apa sose jött ok nélkül. Főleg nem olyan okkal hogy megakar látogatni.
-Hát igazából semmi csak.......
-CSAK?!
-Hiányoztok. Érted hiányoztok üres nélkületek az életem nincs értelme élnem.
-Ja és mi az indok hogy nem azért jösz hogy megint pénz kell?!Mert legutóbb is nem csak látogatóba jöttél.
-Van munkám kincsen. Egy cégnél vagyok marketinges újra és nem kell kölcsön esküszöm.
-Apa és ezt hogy higgyem el?!
-Anyukád is tudja.
-Anya?!
-Hát tudod Liemmék cégénél marketinges szóval.
-Te erről tudtál.-kérdeztem dühösen. - Na várjunk csak azt ne mond hogy vissza fogadtad azok után amit láttunk. Emlékszel még megcsal Anya érted MEGCSALT?!

Visszaemlékezés

Every szemszögéből

Hűvös tél volt. Most jöttem vissza a 2 hetes céges munkából. Gyors elugrottam Liá ért a nagyihoz mivel Richárdnak is közbe jött egy céges munka.

[...]

Haza értünk ugy gondoltam gyors bemegyek és elinditom a kazánt és addig még elmegyunk Liussal vásárólni. Mondtam neki hogy maradjon kint. Gyors bementem de amikor beértem meleg volt bent. Fent az emeleten világított a lámpa. Ezért ugy döntöttem felmegyek megnézem, hogy Richárd talán hamarabb vissza jött. Amikor fel értem furcsa hangokat halottam elkezdtem a háló felé menni bárcsak ne tettem volna. Amikor benyitottam csak annyit láttam, hogy a férjem jelenleg egy másik nővel csal meg. Gyors lefutottam és becsaptam az ajtót és könnyes szemmel beszálltam a kocsiba.
-Anyuci milett?
-Jaj kincsem semmi csak most szépen vissza megyünk nagyihoz oké?-kérdeztem rekedt hangon.
-Oké anyu.-mondta Lia majd megpuszilt.
Ezután vissza mentünk nagyihoz aki szerettetel várt minket elmondtam neki hogy mi történt.Nagyi azt mondta hogy holnap kérdezek rá hogy mit csinált és ha hazudik hadjam ott.

[...]

Másnap Liával együtt mentünk vissza. Amikor beléptünk csak annyit látunk hogy Richárd rohan le és mondja hogy "ez nem az aminek látszik" mivel egy nő egy száll felsőben és bugyiban állt s konyhában.
-Lia sziven légyszíves kimész az autóba?
-Persze mami. - mondta majd kiment.
Miután Lia kiment oda mentem és megpofoztam Richardot.
-Te szemtelen fasz elküldöd a gyereket a háztól hogy a feleséged megcsald a saját házában mit hittél nem jövök rá vagy miii?! - üvöltötte le, de szerintem nagyon is igazságosan.-Csak két kérdésem lenne miért és mióta?
-Hát tudodvez már nem működött nálunk.
-Bazdmeg nem ezt kérdeztem!!! Ezzel-mutattam arra a cafkára-mióta csalsz.
-Hát olyan fél éve.....
-Na jó nekem ez elég is volt takarodjál kifelé, de vidd azt a ribancot is!-oda fordultam a nőhöz és ezt mondtam neki:-remélem örülsz egy családot tétel tönkre.
-Deee...
-Nee deee-zél nekem te egyáltalán dolgoztál?!
-Nem lassan 2 hónapja kirutak.
-Mi fasz?! Takarodj kifelé majd kiküldöm a cuccaid!!! Viszlát és vidd a cafkát is.
Ezután kimentek én behoztam Liát és elmondtam neki hogy most milesz mivel nem olyan buta hogy ne értse. Majd lefeküdtünk aludni.

Vissza emlékezés vége

Köszönöm hogy elolvastátok és remélem tetszet. Nagyon szepen köszönöm a 200+❤️ nézettséget és szerintetek milesz Lia apukájával? Na mindegy sziasztok! Ja és ha tetszik votoljatok vagy kommenteljetek.

A Szerelem Határai Donde viven las historias. Descúbrelo ahora