00.07

338 18 6
                                    

zo školy vyšla s kapucňou a s rukami vo vreckách. stretávala sa s kamarátkami každý piatok v jednej kaviarni. tak do nej pomaly kráčala v daždi.
celá mokrá prišla ako posledná na určité miesto, pozdravila dievčatá a začali sa rozprávať.
-
ubiehalo to veľmi rýchlo, a bolo už sedem hodín večer, bol už čas vyraziť, tak sa rozlúčili a každá išla svojou cestou. stále pršalo ale nie až tak silno ako predtým. išla tmavou uličkou, keďže všetky svetlá nesvietili kvôli výpadu elektriny. kráčala a hľadela pri tom na svoje nohy, ktoré sa plynulo zdvíhali. zavibroval jej telefon v ruke, vytiahla ho a pozrela sa.

neznáme ID volajúceho:
za tebou ;)

ostala stáť tam ako kus ľadovca, ktorý sa pomaly roztápal kvôli teplému dažďu. cítila, že jej dal na na hlavu (aby nezmokla) jeho bundu.
,,ďakujem." otočila sa a usmiala sa.
,,prvý krát vidím ako sa smeješ." usmial sa na ňu mokrý jungkook.
neverila, že také bezočivé stvorenie , na aké sa hrá vie byť úplne usmievavý chalan s citmi a láskou.

,,eeh, bývam dosť blízko. nechceš sa ísť tam zohriať ? vezmem ťa potom autom domov." chytil sa za krk a dal na ňu psie očká.
,,prepáč, neviem či to je dobrý nápad, nepoznáme sa."
,,nechcem aby si zmokla a bola chorá." usmial sa na ňu.
,,ughh, mala by som ísť domov."
,,odveziem ťa, len pod už." jungkook vkročil nohou vpred a zatiahol ju za ruku.
celú cestu sa o ničom nerozprávali, bolo to dosť trápne, ale ani sa pomaly nepoznali, takže ešte nevedeli, kde majú začať.

-time skip-

,,vitaj u nás doma!" otvoril dvere a vstúpil dnu.
,,u nás ?" pozrela sa naňho a vyzula si mokré topánky.
,,bývam s mojimi hyungs." nasmeroval si to do obývačky kde sedeli nejaký traja další.
,,yaaah jungkookssie! koho si sem vedieš!" pekný blonďačik sa usmial a zakričal na jungkooka.
,,ema, toto je jimin, tamto hoseok a jin."
,,ahojte, rada vás spoznávam."
,, dievča ty si úplne mokrá, nechávaš tu za sebou mláky, idem Vám spraviť čaj a ty jungkook jej daj nejaké veci, chúďa je celá mokrá." rozkázal jin.

tak sa aj stalo, odišli do izby. jungkook otvoril dvere od svojho malého kráľovstva kde trávil veľa času.
,,počkaj tu, hneď ti prinesiem veci!"
ostala tam teda stále mokrá stáť a obhliadala si jeho izbu, moderne zladená s veľa počítačmi a veľa prístrojmi na pracovanie. z jej premýšľania ju vyrušil jungkook. podal jej dlhé čierne tričko a čierne kraťasy.
,,ďakujem jungkook." poďakovala mu. medzitým si jungkook ľahol do postele a prezeral si sociálne siete.
,,eem, máš tu niekde kúpeľnú?"
pozrel sa na ňu s nechápavým výrazom a odpovedal jej.
,,môžeš sa prezliecť tu, ja nebudem pozerať." povedal to veľmi seriózne, lenže veľmi sa hanbila.
musela to nejako prekúsnuť tak sa otočila k nemu chrbtom a vyzliekla si mokrú mikinu aj tričko. jungkook z nej neztrhol oči.
dala si rýchlo suché dlhé tričko na seba a zakrilo jej to až po stehná. rýchlo si vymenila gate za kraťasy a mokré veci dala na balkón. začalo ešte viac liať a blesky udierali jeden za druhým. rýchlo utekala zobrať veci dovnútra. jungkook jej pomohol všetko zavesiť aj keď sa veľmi červenal pri pohľade na jej krikľavé, ružové, spodné prádlo.
,,jungkook, ja sa nedostanem domov."
,,môžeš tu prespať, aj tak je piatok, nemusíme ísť do školy na druhý deň."
,,si blázon?! mama ma zabije."
,,neboj sa, vyriešim to s ňou." mrkol na ňu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

highschool love   <jjk> Where stories live. Discover now