00.02

287 7 0
                                    

každý deň bol taký istý, spoznávanie nových ľudí, prostredia a učiteľov.
odvtedy ho nevidela v škole.
spoznala sa s veľa ľudmi, vychádzala s väčšinou z nich. každý deň mali veľkú obedovú prestávku, mohli odísť zo školy na určitý čas alebo najesť sa v jedálni školy. chodievala von si s novými spolužiačkami, no keď prechádzali okolo druháčok započula ich konverzáciu.

,,neviete kde je jungkook?" zvolala jedna z nich.
,,veď je spevák nemôže chodievať často do školy, má povinnosti!" odpovedala jej najnižšia z nich.
,,veď aj Rosé je speváčka a chodieva do školy." oznámila nespokojne.
,,dúfam, že moj jungkook oppa príde čo najskôr."

netušila, že je takto známy a ona doňho ešte vrazila a neospravedlnila sa. spoznáva zatiaľ len prostredie, pretože sa do Seoulu presťahovala pred dvoma rokmi z Európy, z kadiaľ pochádza. lenže jej mama si vzala kórejca, ktorý takisto vyrastal v Európe, rozhodli sa presťahovať sem.

sadla si do lavice a čakala na učiteľa angličtiny. pred ňou sa začali rozprávať dvaja chalani.
,,nemáš cigu?"
,,nemám, som švorc ale jediný kto na škole fajčí je ešte jungkook a jeho spolužiaci."
,,nebudú teraz na hajzli?"
,,určite nie."

uvažovala, že je asi najväčší Playboy a fuckboy na škole. keďže všetky tieto konverzácie počula, nemala iný názor.

oh shit

highschool love   <jjk> Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang