Yalan Dünya :-)

114 6 1
                                    

Yağmurlu bir gecede başlamış bir masal bu....

Ben Cemre 17 yaşında lise öğrencisiyim. O gece gitmemem gereken bir yere gitmiştim. Hayatımda ki belkide en büyük hata buydu. Şimdi ise iki seçeneğim var. Ya bu şehiri terk edecek bir daha dönmeyecektim yada korkularımla yüzleşip savaşacaktım???...

Peki ben ne mi yaptım okuyunda öğrenin :-)

Alarımın başında sinir bozucu bir şekilde çalmasıyla o tatlı uykumdan uyanmış zorunda kaldım.

'Cemre hadi okula gec kalacaksın ′ annemin seside alarıma eşlik edince kakmamak elde değil. Yataktan sürüne sürüne cıktım,banyo ya gidip aynada kendime baktım ve ufak bir cılık attım. Dün geceyi hatırlayınca ağlamama engel olamadım.... o sabah neşeyle halkmıştım  Emirin yanına gidecektim  ona en sevdiği sandivicten yapmıştım birlikte yiyecektik Eve vardıgımda aceleyle zile bastım . Kapıyı Emir açtı. Sacı başı dağınık leş gibi içki kokuyordu ve yarı cıplaktı sadece eşotmanı vardı üzerinde tişört yoktu .onu özlediğim için kızmaya kıyamadım . O ise beni hiçte bekliyor gibi değildi şaşırmıştı gözlerinde de korkuyu görüyordu

′ sevgilim hadi daha günümüz bitmedi ″ duyduğu bu kız sesiyle deliye dönmüştüm adeta....karşıma duran Emine aldışmadan iceri daldım.Gördüğüm  manzaraysa kalbimi paramparca etti. Dağınık yatak bira şişeleri cıplak kızı her şey ap acık ortadaydı. Cemre beni dinle çok sarhoştum isteyerek olmadı Emir in sesi beni daha çok öfkelendiriyordu. Hızla arkama dönüp tokat attım.

Bitti pislik herif ! Senden Nefret Ediyorum dedim ve koşaeak evden cıktım . Emir arkadan bile gelmişti. O gün iki yakın arkadaşım Mira ve selen bana moral vermeye çalışmıstı . Ancak gece onlar gittikten sonra ağlamaktan gözlerim yanmaya başlamıştı . Emir le ilgili tüm hatıralar gözümün önünden gitmiyordu . Ağlayarak uyu ya kaldım... Cemre iyimisin kızım bir şey mi oldu ? Annemin bu soru suyla kendime gelmeye çalıştım. İyiyim anne bir şey yok dedim yüzümü yıkayıp....... gecenin bir yarı yatak ta kitap okurken bir yanda sobanın sesi odanın icerisi sım sıcak içimden keşke bir sevgilim olsa ne güzel olur diyo; malesef yok zaten okulda can sıkıntısında patlıyacam her gün ger saat başı sınavlar var ama bazı dersler eylenceli oluyor işte bu gün pazartesi okulun ilk günü biraz durgun geciyor eee ne yapcan hayat okumakla geciyor .. hayat ne kadar zor demi? para kazanmak hic biri biz yapmıyoruz  Babalarımız calışıyor hazır parayı gördün mü durmadan bir şeyler istiyoruz çocuklar hiç bir zaman düşündüler mi acaba para nasıl kazanır benim düşüncem bence hayır hayat bence yanlız olunca güzel . Bu gün ne güzel hafta sonu bana göre eğlenceli bence  eğlence yerlere gitmek var dı.  Çok güzel di ama ben nedense hiç gidemedim ama hayal ettim güzel hayal di  cemre'yle bir hafta sonu eğlence yerlerine gittik biz gittikten sonra Emir geldi onunla da sinema ya gittik romantik film izledik elimizde mısır aldık film ' in adı Aşkın anlamı sinema dan sonra saat olmuş 16:30 ondan sonra herkes evlere gitti . Annem bana sordu nerde kaldı dedi? Ben anne ne yapıyım arkadaşlarla takıldık iki saat tmm bir daha olmaz dedim .

Bu gün kar yağdı çok mutluyum ne güzel kar topu savaşı yaptık arkadaşlarla okul bahcesinde bir arkadaşımın yanlışıkla gözüne attım ve kız gülmekten yıkıldı . Kızı gözü kıp kırmızı oldu . Hatta yıkıldık gülmekten hem oyun oynuyoruz hemde gülüyoruz .

Hayat ne güzel ama şu vat sen hayat güzel bak ki hayatta sana güzel baksın hic bir zaman hayata nefret etme ! Ne güzel ailen seni seven insanlar sevgilin var.bazen derim ki boşver aşkı meşki derslerine çalış bazende ikiside olmalı hem dersler hemde sevgiline verecen kafanı :-)  sen mutlu olunca hayat her şeyin başı sağlık önemli olan o. ....Benimhayallerimseningülüşlerinüzerindekurulu. İhtiyacınolursasöyle demişsinsanaihtiyacımvar

Bazen düşünürüm bir gün inşallah bir meslek sabi olurum diye. Sevgili olan insanlar ben seninle herşeye varım diyip sonrada ayrılanlar var bizimde sevgilimiz yok diye aglarken onlar ayrıldık diye ağlar :-) 

Artık okulun birinci dönem bitiyor ve liseyi okumak biraz zor du. Karneler gelcek annelerimiz ve babalarımız bakacak  bende bunu sevmiyorum . Ben genellikle baktırmıyorum. Ondan sonra soru üstüne soru soruyorlar .

Bu gün çok bir gündü çünkü sevdiğim erkek bizdeydi ama çok yakışıklı .seviyorum elimde sevmemek off aşk ne yapcam bide bende de büyükse o zaman ne yapcam . Ama sevmekten vazgecmem seviyorum lan seni hayat bana göre güzel  gidiyor  Hani senin varlığın ★FiFi ★ yokluğun. ★TıN ★ ya benim varlığım ★Olay yoklugum ★Koyar. Ama hayat devam ediyor. Bu gün çok mutluyum neden se her şey yolunda sevdigim kişiler var  en çok sevdigim adam var . Her şey güzel olacak senle olunca hayat bu güne kadar güzeldi hayat bana küstü hic yüzüm gülmedi bu hayatta hayat boş insanlar bok böyle devirde ne bekliyon mi seni seven insan bu halde bırakmaz bazen her şey yolunda diyorsun bi bakıyorsun her şey aynı okula gidip kötü gününde bile seni yalnız kalır artık gercekleri ögrendim ben kime nasıl davrancagımı paran varsa dostun var şekerim . Annem ümreye gidince cok üzülmüştüm çünkü annesiz yada babasızlık agacsız dal demek agac yoksa dalda yok boynu bükük bakarsın öksüz cocuk gbisin  sen  yetinsin  senle her zaman dalga gecerler anlamsızca gülerler sana sen oysa bakarsın onlara çünkü hayat keşke kelimesine sponsor . herkesi oyundan çıkardım topuda kestim evet lan camıbda ben kırdım evet adam olmayacak bu çocuk sözündeki cocuk da benim ! Sıraya falan da girmiyorum hatta başlarım hayat denilen oyunuza ben gidiyorum ..hayata kaybederek başlayın geriye bir tek secenegi kalmıştır kazanmak !! Hayat herkese adil davranıyor kardeş kiminin gözleri renkli kiminin göz altları..
Yarını hic bilmiyoruz belki de hayat bu yüzden güzel devir değiştikce insanlık ölüyor ya ama bilmeyen yok herkes birbirine kötü davranıyor ben sevmedim bu devri  dostundan çok düşmanın var bu hayatta  akrabalar falan boş. Bu hayatta babana bile güvenme bir zamanlar bir babayla kız varmış babası kızını dağ'ın tepesine cıkardı şimdi kızım anlat ben seni tutacam dedi kız korkmuş baba yine demiş kızım atla kız anlamış babası kızı tutmamış kızım işte hayat dersi bu devirde babana bile güven me .
Bu ramazan ayı ilk orucumuzu actık hoşgeldin ya şehri ramazan onbir ayın sultanı bu ay bol bereket var bu huzuru ,bu bereketi başka gün bulamayız. Bazı insanlar var ki bu ramazan ayı hemen geldi diyo onbir ay yerjen bişi yok ama biz kafir değiliz biz müslümanız elbette tutcaz başka gün tutsakta bu ay gibi olmaz

GECENİN KARANLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin