- Nu stiu ce sa spun Rose , cred ca cel mai bine pentru mine este sa fiu langa Erick si atat , desi il iubesc pe Alexander nu pot sa o fac din nou . Nu am puterea sa mai trec o data prin ceea ce am trecut . Vreau alaturi de el un nou inceput
- Vrei un nou inceput ?Ah Lydya esti asa o naiva poate sunt eu putin beata insa departe de baiatul pe care il iubesti esti nefericita si trista alaturi de el esti nesigura chiar si eu pot vedea ca atat in prima ipostaza cat si in a doua tot nefericita esti .
- Ma faci sa ma simt asa confuza Rose .Pur si simplu avum mintea mea nu mai e in stare sa proceseze nimic as vrea asa mult sa dorm si sa uit de toate .
-Ei bine nimeni nu te retine poti sa ... Fara sa mai apuce sa spuna nimic Rose tot alcoolul a venit inapoi transformat intr-o balta de voma in mijlocul camerei .Privirea dezgustata pe care o avea Rose pe fata m-a facut sa ma simt si mai rau si am mai vomitat o data .
- Ce se intampla cu tine . Esti bine ? Ma intreaba aceasta speriata venind cu pasi mari spre mine
-Da ,sunt bine doar ca se pare ca la copilasul meu nu ia picat bine atata alcool .
- Esti insarcinata ?Ma intreaba aceasta cu o expresie ciudata pe fata din care nu puteam sa ii intelg sentimentele din acel moment .
-Da am uitat sa mentionez ca am fost violata si ca acum astept un copil ?
-Da ai cam uitat , de ce nu mi-ai spus mai repede sa bei alcool cand esti insarcinata nu e bine iti pui atat viata ta cat si a copilului in pericol ,esti nebuna pentru ca ai facut asta trebuie sa mergem "! Striga aceasta la mine facandu-ma sa ma dezechilibrez de pe canapea .
-Sa mergem unde ? Ah Rose vorbeste mai rar si incearca sa faci sa inteleg caci am o durere de cap plus starea asta de voma ca nu prea mai sunt in ritmul de a intelege mare lucru
- Mergem la spital , din cauza inconstientei tale este posibil sa iti fi pus copilul in pericol idioato ! Cum de nu mi-ai spus ? intreaba aceasta in timp ce isi ia o haina pe ea si vine spre mine prinzandu-ma de mana si ridicandu-ma in picioare .
-Pai poate nu am vrut sa ii spun totul unei persoane abia intalnite , tu ce ai face in locul meu ! spun tare
-Bine punctat dar acum chiar trebuie sa mergem la spital caci pot sa vad pe fata ta ca starea ta nu se imbuntateste ci din contra se inrautateste ! spune aceasta cu o vizibila ingrijorare in voce
-Fie orcum sunt obosita , dar cum o sa ajungem la spital ca eu nu sunt in stare sa merg , plus de alta nici nu stiu unde este un spital pe aici !
-Lasa asta , ia haina pe tine eu chem un taxi ! spuse rapid .
Imediat dupa ce imi arunca pe canapea o haina mare ce seamana cu un paton dar nu era groasa ci mai degraba de toamna aaceasta ia telefon si suna la agentia de taxiuri spunand ca are nevoie urgenta de unul in cel mai scurt timp .
- Gata am chemat taxi , acum ar trebui sa coboram in strada acum .
-Esti sigura abia ai inchis telefonul .
-Aici cand spui ca este o urgenta iti trimite cel mai aproape taxi de la locul in care ai spus ca esti . Inca nu sti multe dar cu timpul ai sa iti dai seama cum merge viata in acest mic oras bine . Acum gata haide sa mergem ! '-
-Bine , dar stai un pic te rog ... spun abia soptit fara sa apuc sa mai termin fraza ca o alta gura de voma cade in mijlocul camerei dezgustand-o si mai tare pe Rose .
-Clar cand ajung la spital va trebui sa spun la o echipa specializata de curatenie . Sper sa nu ramana mirosul acestui dezastru .
- Imi pare rau , am sa platesc eu ...
CITEȘTI
Dragoste prin Scrisori 2
RomanceAceasta este continuarea carti ,, Dragoste prin scrisori '' . La finalul primei parti Alexander o regaseste pe Lidya , dar aceasta este logodita cu Erick . Insa revederea cu baiatul pe care il credea mort ii amesteca sentimentele . Frica pentru n...