Çok eski zamanlarda iki ırk yeryüzünde hüküm sürerdi.İnsanlar ve canavarlar.Sonra canavarlar sebepsiz yere savaş açtı.
...Ahhh Ebott dağı, doğal güzelliklerin olduğu bir yer.Şu anda öyle fantastik bir yerde piknik yapıyorum ki.Ebott Çukuru.Devletteki kişiler bile geri dönmedi.Ama....... DÜŞÜYORUM!
Uyandığımda kendimi mavi çiçeklerin arasında buldum.Sonra yerden bir insan çıkageldi."KAÇ!KADINDAN KAÇ!"
Aniden bayıldım
....
"Merhaba evladım.Ben Toriel.Bu harabelerin koruyucusuyum.
Her gün gelir ve öldürecek canavar varmı diye bakarım"
Uyandığım odadan hemen kaçtım.Kısa bir koridora ulaştım.Ordaki bir merdivenden indim.Vardığım kapıdan daldım ve uzun bir süre yürüdüm.Bir kapıya vardım ve onu açtım.......
Sans GözündenYine her zamanki gibi kalktım.Aşşağı inip dolaptan bir viski aldım.Koltuğa oturdum, viskinin kapağını açtım ve bir yudum aldım."SANS!İçme onu!" Kardeşim Papyrus odaya girmişti.Beyaz saçlarımı karıştırdım"Tamam." dedim ve şişeyi kenara attım."Hava alacağım."Papyus başıyla onayladı.Dışatıya çıktım ve kapıyı kapattım.
....
Frisk Gözünden
Soğuk bir yerdeyim.Yürümeye devam ettim.Sonra arkamda bı nefes alış veriş hissettim.
"Üşüyor gözüküyorsun."
Arkamı döndüğümde beyaz saçlı mavi montlu bir insan
gördüm.
"Montumu al ve hayır sana yürümüyorum."dedi.Bana uzattığı leş gibi kokan montu aldım."Neden bu kadar pis kokuyor bu?" "Sadece içecek." dedi ve göz kırptı."Sen içiyormusun?" "Belki." yutkundum."Bir insan gördüm ve bunu mu sordun güzellik?"o bunu der demez işime geldiğinden montla beraber koştum.Arkama bakacakken bir sen bir şeye çarptım."Heey.Sokakta üşüyecekmisin?Ve Snowdin de birsürü kötü adam var."dedi göz kırptı."Şunu yapmayı bırak!"
"Neyi yapmayı bırakayım?"
"Göz kırpmayı!"
"Beni bundan vazgeçtiremezsin fıstık."
Aniden kendimi bir evde buldum."Hoş geldin evime canavar."Sans Gözünden
Sabah uyandım.Canavar benim odamda yatmaktansa viski ve cips lekeleriyle kaplı kanepede yatmaya karar verdi.Aslında insana çok benziyor.Gri tenli, parlayan yeşil gözleri ve kısa boynuzları var.Aslında bana Chara ' yı anımsatatıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Tale(UNDERTALE AU)
Fantastik"Sen bir odunsun." "Teşekkürler." "Şimdi ne yapacaksın?" "Bir şişe viski alacağım" "Bir şişe?" "Evet." "Yürüyen kalas." Bu kiabın hakları Sans 'ın şişesinin dibinde saklıdır.Ve hiç bı resim bana ait değil.