Bölüm 1

341 13 3
                                    

Yagiz kalkar kalkmaz yanina bakti ve Masali gorunce derin bir ohh cekti. Hala inanamiyordu Masal ile evlendigine... Gerci evleneli 1 yili gecmisti ama.

Evlenmek icin ne kadar ugrasmislardi. İkisinin de ailesi karsi cikmisti evlenmelerine. Hatta Masali babasi evlatliktan reddetmisti. Yagizin ailesi ise yagizlarin kararli olduklarini gorunce bunu kabullenmislerdi.

Yagiz icten ice Masalin uzuldugunu goruyordu. Cunku o ailesine cok bagimli bi kizdi. Masalin ailesiyle barismayi her turlu denemisti yagiz annesi barismayi istiyor gibi gorunuyordu ama gel görki masalin babasinda keci inadi vardi. Yagiz da Masalin babasini baristirmanin tek yolunu torun olarak goruyordu fakat bunu Masala daha solememisti.

Masal esneyerek gozlerini acti. Yanina baktiginda ise iki cift gozle karsilasti. Yagizi ona bakarken gordugunde gulumsemeden edemedi.

"Gunaydiiin" dedi yagiza o civil civil Yagizin kendini kaybettigi sesle. Ardindan da yagizin yanagina kucuk bir opucuk kondurdu.

"Gunaydin" dedi yagiz da hayranlikla.

Birbirlerin tam gozlerinin iclerine bakiyorlardi. Ne kadar oyle kaldilar bilemicem bu ani yagizin karin gurultusu bozdu. Ardinda Masalin sen gulme sesleri.

" Hadi kalk bakalim uykucu yemek yiyelim" dedi Masal daha fazla gulmemek icin dudaklarini isirarak.

Yagizda basini salladi siritan bir ifadeyle ve kalktilar yataktan... Yagiz aklinda ki fikri Masala kahvaltida soylemeyi dusunuyodu. Tabi babasinin kismini atlayarak ben baba olmak istiyorum Masal diyecekti masala. Ama masalin olumsuz yanit vermesinden korkuyordu. Ya kabul etmezse bi daha bu konuyu acmazdi o acana kadar ama icindeki sevkin kirilmasindan korkuyordu.

Masalla Yagiz kahvalti masasini beraber hazirliyorlardi takiii Masalin basinin donmesiyle yere dusmesine kadar...

Sevdim Seni Bir Kere (wattys2015)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin