Midesi kaldırmayanlar yada okumayanlar okumaya bilir. Çünkü gerçekten +18 olucak. Evet hazırsanız başlıyorum...
Evet. İlk başta düğün arabamızda eve gidiyorduk. Çok heyecanlıydım. Bu arada 4. Sınıfım demiştim size zamanın da aslında 25 yaşındayım. Sadece sizle dalga geçiyordum. Neyse.
Eve vardığımız da dikkatlice aşağı indim. Gelinliğim baya kabarıktı. Oppam da yardım ettiği için kolayca indim arabadan. Sonra bana yan bir gülüş attı. Hem utanmış hemde heyecanlanmıştım doğrusu.
Evimize doğru yürümeye başladık yavaş yavaş. Havuzun önünden geçerken durduk. "Bak, ne kadar mutluyuz. Sanki bir rüya gibi. Umarım bu rüyadan hiç uyanmam" dediğinde suga gülümsemiştim.
Eve girdiğimizde kapıyı kapattı ve beni kendine doğru çekti. Dudaklarımız buluştuğunda ellerim ensesini bulmuştu. Onun elleri ise kalçalarımdaydı. Yavaş yavaş ateşlenen öpüşmemizde onun dili ağzımın içini keşfe çıkmıştı.
Pantolonunun altında ki şişlik kendini iyice belli ediyordu. Eli gelinliğimin arkasına gitti ve fermuarını açıp gelinluğimin omuzlarımda düşmesini sağlamıştı. O bunları yaparken bende boş durmamıştım. Ceketini çıkarıp gömleğinin düğmelerini hızlıca açtım. Ellerim döşünün üstünde gezerken o da boynumu öpüyordu. Yavaş yavaş aşağılara inerken sütyenimin kopçasını açtı ve hızla bir yere fırlattı. Ardından göğüslerimi öperken yavaş yavaş yatak odasına gelmiştik bile.
Beni yavaşça yatağa yatırmıştı ve...............................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ birkaç hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Çok mutlu olmuştum. Peki bunu suga ya nasıl söykedim? Onuda gelecekteki bölüme yazarım artık.Sizi seviyorummmm 😘
Şarkımız iseeee;
Son feci bisiklet - Modern Zamanlar 🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga Oppa <3
FanfictionShipperlar girmesin lütfen kasıyor. boş boş yorumda yapmayın bunlar benim düşüncelerim.