PENGENALAN

1.4K 43 0
                                    

Yonghwa- maharaja exoplanet, Mempunyai 2 org putera dan seorg puteri. Kuasa- Mengawal alam semesta, mempunyai deria instict yg kuat, kelajuannya seperti kelajuan cahaya, kebal dan mempunyai kekuatan yg luar biasa.

Jessica- Merupakan Maharani exoplanet. Merupakan seorg bidadari. Mempunyai 2org putera dan seorg puteri. Mempunyai kuasa- boleh sembuhkan diri sendiri dan org lain, boleh terbang, mengawal keseimbangan alam semulajadi, boleh mendengar dari jarak yg jauh.

Jongki- merupakan putera di exoplanet. Abg kpd kris dan min ah.

Mempunyai kuasa- Kelajuan dan kekuatan seperti appanya iaitu yonghwa.

Kris- Putera exoplanet dan mempunyai seorg abg dan adik. Mempunyai kuasa- phoenix...(walaupun cedera parah tapi blh sembuh dlm masa yg singkat) dan boleh terbang kerana memiliki kelebihan ommanya jessica.

Min ah- merupakan puteri exoplanet. Mempunyai 2 org abg. Kuasa- Boleh mengawal seseorg(sape yg tgk citer the legend of the seeker kat tv2 tu, kuasa min ah nie mcm kuasa confessor kahlan tu), merupakan seorg pelindung seperti bella swan dlm citer twilight tu, pandai bermain pedang dan ank panah.... pandai berlawan.

Lee minho- merupakan maharaja dark planet. Abg kpd yonghwa. Berdendam dgn yonghwa kerana Yonghwa dpt takhta maharaja di exoplanet yg diidam2kannya. Mempunyai seorg putera dan seorg puteri. Kuasanya- asap kegelapan yg blh merampas deria  pancaindera spt melihat, mendengar dan bercakap.

Yuri-  merupakan maharani dark planet. Asalnya merupakan seorg bidadari dan kwn baik jessica di alam bidadari tetapi menjadi seorg yg jahat dan sifat bidadarinya telah tiada akibat perasaan x puas aty dan cemburu kpd jessica. Mempunyai seorg putera dan puteri. Kuasa- Boleh mengawal fikiran seseorg dan membuatkan seseorg tu buat apa yg dikehendakinya, boleh membuat seseorg yg dikehendakinya mengalami kesakitan dgn melihat org tersebut sahaja.

Taecyeon- merupakan putera dark planet. Mempunyai seorg adik perempuan. Cintakan Min Ah. Kuasa- Boleh menjelma menjadi apa yg disukainya, Mempunyai kuasa seorg vampire kerana Ommanya yuri merupakan keturunan vampire.

Mina- merupakan puteri darkplanet. Mempunyai perasaan kpd chen. Benci kpd keluarga min ah kerana merasakan keluarga min ah lah penyebab keluarganya jahat.

Exo- kwn kpd kris dan min ah. korg dah tau kan kuasa diaorg...

Beast/2pm- kwn2 kpd Taecyeon dan membantu taecyeon. Sesetengah dari mereka adalah vampire dan wolf....

LOVE!!!! (Complete)Where stories live. Discover now