Part 10

266 22 3
                                    

Keesokan harinya di sekolah, sulli dan min ah mendekati suzy...

Min ah- hai suzy...

Suzy- hai min ah...

Sulli- suzy ah.. lama nya kita x jumpa... bogosipeo...*peluk suzy*

Suzy- hisyh sape pula nie, tiba2 peluk aq nie...*dlm hati*

Sulli- yah, suzy. Ka mcm x happy je jumpa aq... sebulan tau aq ada kat sana, aq sampai je terus jumpa ka ngan min ah tau... parents aq pun aq x jumpa diaorg agy...

Suzy- hah? Awk sape? Tiba2 je nie...

Min ah- yah, suzy... ka x ingat ke dia?

Suzy- hah?? Saya knl dia ke???

Sulli- x, awk x knl sy... tapi suzy knl sy...

Suzy- a...pa maksud awk... sayalah suzy!!!

Min ah- aniya!!! Ka bukan suzy

Suzy- Min ah, ka nie kenapa? Xkan ka caya ckp dia nie? Nie aq lah suzy!!! Kwn baik ka...

Min ah- Mmg aq caya ckp dia, sbb dia pun kwn baik aq, dan ka... opss!! Silap, bkn ka tapi suzy yg sebenarnya...

Suzy- aq lah suzy!!! Apa maksud ka nie???

Min ah- klu mcm tu, smlm ka blk ngan sape? Omma appa ka mana?

Suzy- eeh, aq blk ngan appa aq lah.. omma ngan appa aq ada kat rumahlah..

Min ah- anniya, omma ngan appa ka xde kat sini...

Suzy- eh, kat sinilah. Klu bkn kat sini, kat mana agy.

Min ah- di dark planet!!! Mina sshi....

Suzy- hahaha... baguslah ka dah tau yg aq nie sape!!! X payah dah aq nk berpura2 jadi kwn ka dah... hahaha... heiy ka ppn(pndg sulli) ka sape hah??? Sebab ka plan aq ngan oppa aq x berjaya tau...

Sulli- ka pulangkan blk adik aq...(jerit)

Mina- ouh, jadi nie adik ka lah ea.. hahaha.... jgn harap!!!

Min Ah- ka nk buat apa hah? Ka pulangkan blk kwn aq,!!!

Mina- klu aq x nk? Ka nk buat apa hah? Ka n serang aq? Klu ka serang aq kwn ka juga yg sakit!!! Hahaha...

Min ah- klu tu yg dpt selamatkan dia aq x kisah... rasakan.....

*berlakulah aksi tembak-menembak antara min ah dan mina. Bkn tmbk pki pistol tau, pki kuasa diaorg, pandai2lah ea korg berangan. Hehehe... akhirnya min ah yg menang...*

Min ah- sekarang, masa ubtuk aq keluarkan ka dari tubuh suzy... *min ah pun pejam matanya dan badan min ah pun bercahaya... min ah masukkan tangannya di hati suzy dan menarik roh mina keluar dari bdn suzy*

Suzy- min ah... sulli... *pengsan*

*B2stpm pun muncul*

Taecyeon- mina!!! Apa yg ka dah buat pada adik aq hah???

Min ah- sape suruh adik oppa masuk dlm bdn kwn min ah hah???

Taecyeon- sape oppa ka hah??? Aq x pernah anggap ka adik aq pun...

Min ah- Mmg oppa bkn oppa min ah. Tapi oppa lupa je? Kita nie cousin kan, satu family!!! Kenapa oppa sanggup buat kitaorg mcm nie???

Taecyeon- sejak ayah ka yg x guna tu, buang keluarga aq ke dark planet, dan ka tolak cinta aq... nah rasakan...

*Taecyeon keluarkan kuasanya dan ingin menembak min ah, tetapi tembakannya ditepis oleh seseorg...*

Kris- ka jgn nk apa2kan adik aq...

Min ah/sulli- exo oppa...

Nickhun- baguslah korg dah smpi... perhintungan kita masih blm selesai agy..*ahli2 2pm terus bertukar jadi vampire, beast pula bertukar jadi warewolf.... mereka pun berlawan.... akhirnya exo menang. Walaupun exo menang tapi mereka cedera teruk *

Doojoon- korg tunggu, perhitungan kita blm berakhir agy.... (nereka pun menghilangkan diri)

Min ah- oppa2 semua ok??? Sehun, kai korg ok?

Sehun- kitaorg ok je lah, min ah... dahlah jom blk.. kesian chanyeol hyung tu, cedera teruk tu...

Min ah- ok2 bia min ah yg tlg teleportkan kita semua blk...

*mereka pun semua menghilangkan diri mereka dan pulang ke dorm mereka*

#bersambung

LOVE!!!! (Complete)Where stories live. Discover now