Tek düşündüğüm annemin ne zaman iyilesecegi idi. Yıllardır onun hastalığı ile uğraşıyoruz .17 yaşıma basalım sadece üç gün oldu ve yine başka bir şehre taşındık bir sürü okul değiştirdim bir sürü hastane değiştirdik şimdi İstanbul dayız . Benim biricik annem lösemi hastası, saçları kirpikleri kaşları hep döküldü ama hayata tutunmak için elinden geleni yapıyor bende onun yanında oluyorum .
Yarın yeni bir liseye başlayacağım babam bir kolej olduğunu söyledi.
- Anne, baba ben eve gidiyorum .
- Tamam kızım , görüşürüz.
- "Görüşürüz.".
Taksiye bindim ve eve gittim.
Eve girdim ışığı yaktım ama yanmiyordu elektrik ler gitti yine sanırım.
Telefonumun ışığını yaktım ve odama gittim pijamalarımı giydim ve yatağa oturup dışarıyı izlemeye başladım yağmur yağıyordu ve sesi içimi rahatlattı ...
Telefonum çalmaya başladı vaktim ve gizli numara olduğunu gördüm.Annemler bu konuda uyardılar beni ama merakımdan açtım telefonu
- Alo?
- Dur ve sessizliği dinle !!??
- Siz... Kimsiniz neden böyle b- lafımı bitiremeden kapattı telefonu .. manyak herif ..!!
Öyle bir ses duydum ki yerimden hoplamama yetti bir kız çığlık atmıştı hemde cıkarabileceği en yüksek sesle
Kendimi tesadüf olduğuna inandırmaya çalıştım . İstanbul burası olur böyle şeyler dedim ve gecistirdim ..
Dayanamıyorum çok korktum telefonumu alıp babamı aradım..
- Alo baba ?
- Efendim Zeynep?
- Bu akşam eve gelecek misin ?
_ Malesef kızım annenle olmam gerek biliyorsun .. bı sıkıntı mı var ??
Tereddütle " yok ... Sa- Sadece merak ettim ." Dedim .
- Yarın sabah yedide gelicem ve okuluna kayıt yaptırmaya gidicez ,erken uyu tamam mi? hadi görüşüz annen cagiriyor ...
- Görüşürüz baba...
Telefonumu kapattım ve içten içe çok korkuyordum . İlk defa yabancı bi numarayı açtım ve korkudan olucem yakında ... Saat 06:30'a alarm kurdum ve korkuyla uyudum. Sabah güneş daha yeni doğuyordu ve uyandım bilek boyu mavi kotumu üstüne kısa bordo kazagımı giydim saçımı daginik bı topuz yaptım. Korna sesinden bı anda irkildim ama babam olduğunu anladım ayakkabılarımı giyip arabaya bindim ...
- "Yeni okulun için heyecanlı mısın kızım ??" Alay eder gibi bı bakisla:
- Babaa , neredeyse her dönem farklı okuldayim bıktım yani artık ..
- Olsun kızım bu sefer öyle olmayacak ..
- Umarım öyle olur .
Okula geldik ve okulun büyük tabelasindaki ismini okudum
"Deniz Koleji"
İndigimiz gibi müdürün odasına gittik ve kaydını yaptırdım sınıfım 12/B miş
Odadan çıktık ve etrafa göz gezdirdim . Babamın telefonu çalmaya başladı bi anda babamın yüzü tedirgin oldu nedense " baba kim arıyor " dedim ama cevap vermedi, telefonu açtı hiçbir şey demedi karşıdaki sesi de duyamiyordum. Üzgün bir sesle :
- Peki şimdi nerede?" Sadece bunu duyabildim. Babam şok içinde telefonu kapattı ve koşarak arabaya bindi yetişemedim ona ...
Neler oldu anlayamadım ama eminim hastaneden aradılar ve anneme bişey oldu düşündükçe gözlerim doldu , sonra 12/B yazılı sınıfa girdim. En arkadaki boş sıraya oturdum. Hâlâ yağmur yagiyordu dışarıyı izlemeye başladım . O sırada hoca geldi . Çok kotu görünmemek için tebessüm ettim .
" Sınıfımızda yeni bir öğrenci gelmiş sanırım , hoşgeldin kızım adını öğrenebilir miyim ?"
- Zeynep Ada Yılmaz
- Peki , oturabilirsin.
Yerime oturdum derste hicbir şey dinlemedim ders bitti .Yanıma bı erkek geldi .
" Merhaba "
" Merhaba" . Öylece ayakta duruyordu bende yüzünü inceledim , ela gözleri açık kahve saçları ve yeni kesilmiş sakalları vardı.
" Adın Zeynep Ada idi sanırım "
" Evet ama genellikle herkes Zeynep der."
" O zaman ben Ada diyeceğim"
" Neden ?"
" Bı farkım olsun" gülümsedi .
" Neden ayakta dikiliyorsun ?"
" Belki yanına oturmamdan rahatsız olabilirsin diye "
" Hayır , oturabilirsin " yanima oturdu :
" Benim adım Yiğit, sen sormayinca ben söyleyeyim bari dedim ."
" Biraz dalginim unutmuşum "
" Hmm , peki neden dalginsin ?"
" Neden sordun ?"
" Seni tanımak istiyorum yanlış anlama "
" Ailevi bir mesele " dedim ve sınıfa biri geldi Yiğit' e seslendi
" Kanka az gelsene !!"
"Arkadaşımın yanına gitmem lazım , görüşürüz"
" Görüşürüz "
Okulda tanıdığım kimse yoktu sanırım yeni arkadas edinmek zor olacak . Babamı aradım ama telefonu acmiyordu . Daha çok korktum elimden hicbirsey gelmiyordu .
Nedense aklıma yiğit geldi , içimden bir ses "ne kadar yakışıklı dimi ? " dedi ... Haklıydı ama kesin sevgilisi vardır . Artık eve gitme vakti kalktım ve okuldan çıktım ....*********
İlk bölümün sonu umarım beğenmişsinizdir 2. Bölüm bomba gibi gelicek hazır olun ....😊😊