2. Bölüm: "kayboldum"

88 15 8
                                    

Okuldan çıktım ve taksiye bindim
" Hastaneye gidelim"
" Tamam" biraz yol gittik
" Biraz daha hızlı olabilir miyiz ?"
" Evet "
Adam aynadan sürekli bana bakıyordu sinir oldum ama annem dışında kimse umrumda degildi.
Telefona bakıyordum giderken . Yola bakmak için kafamı kaldırdığında ormanlık bir yolda olduğumuzu gördüm .
" Nereye gidiyorsunuz? Hastaneye gitmemiz gerek . İndirir misiniz beni!!"
" Hayır kestirmeden gidiyoruz"
" Saçmalama kestirmeden falan gitmiyoruz. Hastaneye götürün beni"
" Hiçbir yere gidemezsin "
Adamın belindeki silahı gördüm almak için uzandigimda kolumu öyle bir tuttu ki kolum elinde kalacaktı
" Onu oradan alabilecegini mi sandın ? Patron da senin gibi salak bir kızı neden istiyor çok merek ediyorum"
O an aklımdan bin türlü şey geçti ne yapacaktı bana öldürecek miydi ? Yoksa... Yoksa.... Onu aklıma bile getirmek istemiyorum ...
" Kim senin patronun?" Diye kaç kere bağırdım adama ama cevap vermiyor .. Gözyaşlarını tutamıyordum ..
Gizlice telefonumu alıp polisi aramaya çalıştım ama telefon çekmiyordu " Allah kahretsin!!"
" Allah belanızı versin ne istiyorsunuz benden ?"
" Ben değil patron istiyor "
" Neden? Kimsiniz siz ?"
" Bilmiyorum " ömrümde böyle saçma bı cevap görmedim . 3 katlı bir evin önünde durduk etrafda dağlardan başka hicbirsey yoktu. Zorla çıkartıp içeri soktular beni karşıda bacak bacak üstüne atmış bir adam oturuyordu . Uzun uzun bana baktı .
" Hoşgeldin güzel kiz"
" Kimsin sen ?"
" Bir düşman".   Bağırarak tekrar sordum .
" Kimsin sen?"
Sonra durdum ve adamın sesi tanıdık geldi.beni o gece arayan adamdı.
" Sen... Sen beni o gece arayan adamsin."
" Evet oyum , zeki kız , sevdim seni ."
" Ama ben senden nefret ediyorum."
Dedim ve yüzüne tükürdüm . Cebinden peçete çıkarıp sildi yüzünü . Kotu kötü baktı bana . Sonra elini kaldırdı ve bana öyle bir tokat attı ki , yanağımın uyustugunu hissettim ..
Yanağımı tuttum ve kafamı ona çevirdim . Adını bile bilmediğim bir adamın bana tokat atmaya hakkı yoktu .
" Ne istiyorsun benden ?"
" Senden ne mi istiyorum?"
" Evet benden ne istiyorsun ?"
" Para !"
" Ben nereden para bulayım sana?"
" Beni ilgilendirmez , babanı. İr kez arama hakkın var hoparlör de ve yanımda ! Parayı ondan isteyeceksin !"
" Tamam , ne kadar ?"
"500.000 istiyorum!"
" Ne ?  Babam nasıl bulsun o kadar parayı ?"
" Ben karışmam . Önce git saçını başını duzelt!"
" Bozmasaydın düzeltmek zorunda olmazdim. "
" İstersen işleri zorlastirma yoksa ... " Dedi ve sustu
" Yoksa ne öldürür müsün beni ?"
" Evet , ama seni değil sevdiklerini!!!"

*****

İkinci bölüm biraz kısa oldu 😥
Yorum yapmayı , oylamayı ve takip etmeyi unutmayın 😊😊❤️❤️

Çünkü şuan aynen aşağıdaki gibiyim ..

Çünkü şuan aynen aşağıdaki gibiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KanserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin