innan det var slut

72 3 0
                                    

"""""jag drev med er om att aishas barn osv ville bra göra det spännade""
okej nu går vi till baka till austins del ni undrar säkert hur helt plötsligt Austin och aisha kan svenska men han kan inte för att han anänder apparat till att prata, nej jag drev
okej till baka till hur han lärde sig svenska
INNAN
Innan austin ville gifta sig så ville han vara noga med sin svenska, han vill ha bra svenska så att hab lärde sig av Enisa och Felix
ja så klart dom var dom bästa med det att lära ut och vill ni veta vad som hände med paren
Sara & Felix får ni läsa i min bya bok
Omar och Selma: Omar och Selma börja bli värsta paren. dom beter sig som att dom är gifta, När omar kom ut frånsjukhuset gav selma honom en smäll i ansiktet och sa -Gör aldrig så mot mig igen, vet du hur orolig jag va, sa lilla selma. Selma börja prata med stenar och växter och hon börja kräla på golven och lossas att hon är en mask...........
nä jag drev hon är frisk. När jag menade det dära så var det när Omar och selma hade sex, dom schafsar och sen knullar konstiga människoe
Enisa och Oscar: Enisa har lärt ut piano lektioner tillsammans med Oscar och en gång när Enisa och oscar blev arga på varandra så kom Oscar bakom henne medas hon spela En låt med piano jag tror det var We Found Love, och börja kyssa henne, så en gång så skulle dom uppvisa så Istället så Bar oscar henne ut från scenen och byte om och sprang hem för att kolla på tv.
OG och Suweys: OG och suweys jobbar i studion och skriver låtar dom två har nog kommit bra överäns dom gillar varandra dom älskar varandra osv Suweys och Sara är där imot inte bra överäns för att dom schafsar om små saker och sen blir dom vänner schafsar blir vänner.
Austin och aisha ska jag skriva i en ny bok som är bara med dom två så att ni vet.
Enisa och sara har bra överäns med varandra och dom har kommit närms killarna.....
Fortsättnig följer
/////////////////////////////////////
Det jag skriver om är Skrivarens persvektiv och ja jag skämtar mycket osv
like my book och ni får ny kapitel så enkelt tryck på stjärnan :)

Omar rudberg gör det rättaWhere stories live. Discover now