Kapitel 1

668 12 2
                                    

Hej mitt namn är Omar Rudberg och jag ska berätta min story.

Jag är 15 år och är singel jag har en band som heter The Fooo. Mina killar är speciella och jag älskar dom väldig Oscar, OG, Felix. okej tillbaks till min story

Klockan ringer och det är en måndag. dags för skola. jag vaknar och sätter på en låt från min dator så jag känner mig piggare jag satte på King Of The radio. så gick jag in i mitt badrum och tvätta min ansikte och borsta håret snabbt så det lite fint ut, sen tog en snabb piss sen tog jag snabbt fram min tandkräm och tandborste och borsta snabbt. Sedan sprang jag in i min garderob jag tog ett par mörkblåa jeans med en en svart tjocktröja och ett par svarta Converse sedan tog jag en mörkblå keps med lite svart på och la den snabbt på huvudet sedan lägger jag dom på min säng och sprang till köket och hämta frukost blåbär med pannkakor och en snabb choklad Milkshake och och gick snabbt till mitt rum, jag la min frukost på mitt skriv bord jag tog mina kläder som låg på sängen och tog på mig sedan hoppa jag på min säng och tog min fjärrkontroll och satt på TV sedan percis när jag satt på kom min favorit serie The Vampire Dairies. sen gick jag till Min skola.

Omar rudberg gör det rättaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz