[...]
- Αντε αγαπες, τα λεμε. Χαιρετισματα να δωσετε στους δικους σας.
- Γεια σου μωρακι μου, μου λεει η Ελενα, θα δωσουμε...
- See you( πως το χω το αγγλικο), λεει η Ολια
- Ααααα και μην ξεχασεις αυριο ειναι ο γαμος της Βασιας. Πρεπει να παμε στην πολη για κωμμοτηριο, νυχια κτλπ, μου υπενθυμιζει η Ελενα
- Ναι ρε το θυμαμαι, ειπα
- Ναι επειδη ξερω για ποσο θα το θυμασαι θα σε παρω τηλεφωνο αυριο το πρωι, μου λεει η Ολια
- Καλα καλαΚαι μετα απο πολυ ωρα, μετα απο πολυ κουβεντα, μεσα στην μεση του δρομου, οπως συνηθως, αποφασισαμε να παει η καθεμια στο σπιτακι της.
Οταν μυρισα τον θαλασσινο αερα, καταλαβα ποσο πολυ μου εχει λειψει αυτο το μερος. Τοσες αναμνησεις...
[...]
Οταν εφτασα στο σπιτι μου και εβαλα το αυτοκινητο στο παρκινγκ, εμφανιστηκε ο αδερφος μου.
Ο αδερφος μου ειναι πεντε χρονια μικροτερος μου και τον λενε Μαριο. Κουκλακι ζωγραφιστο ηταν απο μικρος αυτο το παιδι. Ξανθος, γαλανοματης.
- Μπροοοο ηρθες;;;;,με ρωταει
- Οχι ρε ακομα ερχομαι....
Ρε ζωον δεν θα αγκαλιασεις την ξενιτεμενη την αδερφη σου, του λεω ενω βαζω το χερι στην καρδια μου
- Ποιο ντραμα κουιν πεθαινεις. Ελα εδω ρε μπροοοοο, μου λεει και με χωνει μες στην αγκαλια του
- Πρωτον ποσες φορες σου χω πει μη με λες μπρο. Τι ειμαι ο αδερφος ή κανενας φιλος σου. Δευτερον μου ελειψες ρε μπαμπουινε
- Μπαμπουινο να πεις τον γκομενο σου... Που δεν θα χεις αλλα τεσπα, μου λεει ειρωνικα
- Αηηη μαρη μουχριτσα του Αμαζονιου που θα μου πεις εμενα οτι δεν εχω γκομενο, του λεω το ιδιο ειρωνικα. Τωρα που το λεμε δεν εχω γκομενο αλλα σιγα μη του το πω κιολας, να γελαει ολη του τη ζωη μετα
- Μαμααααα η Ραφ εχει γκομενο, η Ραφ εχει γκομενο, αρχισε να ουρλιαζει και να χοροπηδαει σαν πενταχρονο
- Σκασε ρε ζωον, του λεω. Ακομα δεν ηρθα τα νευρα να μου σπασει. Παντα αυτο το παιδι να με νευριαζει τοσο πολυ.
- Αγαπη μουυυυυ, τσιριζει η μανα μου και τρεχει καταπανω μου. Τι κανεις καρδια μου? Αδυνατησες... Δεν τρως τιποτα εκει κοριτσακι μου. Οταν φυγεις θα σου δωσω εγω...
-Μαμα,την διακοπτω, καλα ειμαι. Ο μπαμπας?
- Πηγε μεχρι τον φουρνο
- Τι τον εστειλες να παρει παλι ρε μαμα??? Αφου σου ειπα να μη μαγιρεψεις πολλα πραγματα
- Ηρθε η κορη μου και δεν θα μαγιρεψω???με κοιταει με ενα "ουτεκαν" υφος. Πηγε να παρει παστες που σαρεσουν.Τοτε αλλαζει το πραγμα. Αν ειναι για παστες...
[...]
Τρωμε πια βραδινο στην τραπεζαρια, αφου ηρθε ο μπαμπας μου και χαιρετηθηκαμε.
- Και δεν μου λες αγαπη μου γαμπρο και εγγονακια θα δουν τα ματακια μου? Ρωταει η μανα μου
Ο μπαμπας μου την κοιταει με ενα "αφησε την στην ησυχια της"
υφος.
- Οχι μαμα δεν θα δεις συντομα,της λεω καπως θυμωμενα καθως δεν μου αρεσει η συγκεκριμενη συζητηση.
- Κανενα αγορακι τοτε?,επιμενει
- Ν...
- Οχι, οχι , διακοπτω τον βλακα τον αδερφο μου χτυπωντας το καλαμι του κατω απο το τραπεζι
- Αουυυυυ
- Τι επαθες καλε, τον ρωταω αθωα
- Τιποτα, μου λεει νευριασμενα και μου ψυθιριζει " θα τα πουμε μετα εμεις" και με χτυπαει και αυτος αλλα δεν πονεσα γιατι ειμαι μαθημενη σε αυτα τα χτυπηματα. Ειχε δεν ειχε με νευριασε παλι ο μπαμπουινοςΑυτος και ο Αγγελος σε νευριαζουν τοσο πολυ...
Μπα μπα μπα, Πιπιτσα ξαναεπεστρεψες? Πολλα χρονια ελειπες. Καλα εκανες και ελειπες. Τωρα γιατι ξαναεπεστρεψες? Και μη μου τον θυμιζεις αυτον τον ηλιθιο.
Πιπιτσα ις μπακ μπιτσιζζζζ...Εεε τι θα χασω εγω την επανασυνδεση με τον Αγγελο. Εχω χρονια να συναντηθω και με τον Λοκουλη μου.... Και γιαυτο ειμαι εδω. Για να σου τον υπενθυμιζω.
Πια επανασυνδεση και μαλ... Συγνωμη παρασυρθηκα. Πια επανασυνδεση και χαζομαρες??? Εγω μολις τον δω θα τον πνιξω...
Στα φιλια...
Στα φιλ... Τι λεωωωω? Με παρασερνεις Πιπιτσα. Εννοω θα τον πνιξω με τα ιδια μου τα χερια. Και να χουμε καλο ερωτημα.... Ο Λοκουλης σου ποιος ειναι? Βρηκες γκομενο μωρη πατσαβουρα?
Εγω παντα ειχα γκομενο... Τι εννοεις? Αλλα αυτος ειναι μια παλια ιστορια, που γιατι οχι να γινει καινουρια?
Δεν μου ειπες ομως...
Αααα ναι καλε... Ο Λοκουλης ειναι το υποσυνειδητο του Αγγελου. Καλε μαναρακι σου λεω οπως το αφεντικο του. Και εξωτερικα πολυ καλος και καπου αλλου πολυ καλος....
Ιουυυυ Πιπιτσα μην συνεχισεις. Θα ξερασω. Και για να χουμε καλο ερωτημα ποιος σου εδωσε την αδεια να τα φτιαξεις μαζι του???
*απολυτη σιγη*
Οταν δεν μας συμφερει φευγουμε εεεε?
...................................................
Hallo ma friendsHow bo you bo?
Για να δουμε τι ειχαμε σημερα
Μαριος(αδερφος της Ραφ) + Ραφ = Δεν τΑιριαζετε σου λεωωωω...Μαμα Ραφ+ Ραφ = Σημερα γαμος γινεται....
Μπαμπας Ραφ+ Ραφ= ( δεν βρισκω τραγουδι)
Πιπιτσα ις μπακ. Πιπιτσα ις μπακ
Πιπιτσα σιπαρει Ραφ και Αγγελο
Πιπιτσα τα χει με τον Λοκουλη???( και αυτη εχει γκομενο και μεις οχι)
Πιπιτσα+ Ραφ= εγω στο χωμα και συ στην φυκακη
Αυταααα
Λοιπον ερωτηση κρισεως:
Εχετε αγορι ή κρας?
ESTÁS LEYENDO
•This Is A Cliche Story•
Ficción GeneralΛοιπονννν η πρωτη μου ιστορια, γι αυτο πλιζζζ δειξτε λιγο κατανοηση guysssss ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ και μπλα μπλα ( καστ και περιγραφη στο επομενο) .............................................................