4. BÖLÜM

2 0 0
                                    

   Annelerinin ölümünden sonra yıkılan Aylin ve Mete ne yapacaklarını bilemezler. Mete geceleri uyurken sıkıntı yaşarken, Aylin ise halen iletişim aracı arar ve tablet bulur. Tablet sayesinde açılmayan bazı odalar ve başka sığınakların da bulunduğu bir harita bulur. Odaların içinde yeni bir kıyafet bulur ve bu kıyafetin yağmurdan korunmak için olduğunu öğrenir. Sonra aklından başka sığınakları buma fikri geçer ama burada Mete'yi yalnız bırakmaz istemez uzun bir süre düşünür ve sonunda Mete uyurken en yakın sığınakta neler olduğunu öğrenmek için gider. Uzun süre sonra ilk kez dışarı çıkan Aylin'in gözüne yerde ölen insanlar, hayvanlar,çürümüş bitkiler rastlar. Onlara bakmadan yola devam eden Aylin sığınağı bulur ve sığınağa girmekte tereddüt eder. Çünkü sığınağın kapısı açıktır. En sonunda girmeyi tercih eden Aylin, yerde yine ölü insanlar ve tükenmiş yiyecek görür hemen kötü şeylere rastlamadan geri döner ve Mete'ye bakar fakat Mete uyuduğu yerde yoktur. Çıldırmak üzere olan Aylin, bütün odalara bakar ve Mete'yi kendi odasında ağlarken bulur ve sarılır. Asla bir daha gitmeyeceğine söz verir ve uzun bir süre boyunca Mete ile yatar. Mete ile birlikte yattığı için iki kardeş için de , yaşadıkları travmayı atlatmasında etkisi çok fazla olur. 

Yağmur DamlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin