Cap. I

704 44 1
                                    

Cum e sa ai familie? Este o intrebare pe care mi-o adresez des, locuind singura nu prea stiu raspunsul. Parintii mei sunt divortati. De tatal meu nu mai stiu nimic, iar mama lucreaza in America. Nu am mai vazut-o de aproape 5 ani. Rareori imi trimite scrisori cu suveniruri sau cadouri atasate.

Aceasta imi trimite din cand in cand bani pentru a ma descurca cu chiria.

Locuiesc intr-un mic orasel din Coreea de sud, Taebaek, intr-o garsoniera. Sunt in primul an de facultate la facultatea de arte, si, in timpul liber ofer pliante trecatorilor pentru a imi castiga traiul.

Cel mai mare vis al meu este sa construiesc un om de zapada sau sa am un brad de Craciun. In Taebaek, fiind un orasel retras, nu ninge foarte des, iar atunci cand ninge, fulgii sunt mari, dar foarte rari, deci, zapada nu se asterne pe asfalt, copaci sau masini.

Singurele dati cand am avut brad de Craciun a fost la 3 ani, si la 4 ani. Atunci cand tata nu ne abandonase pe mine si pe mama, si aceasta nu era plecata. Cu banii pe care ii strang impartind pliante nu imi pot permite un brad de Craciun, deoarece sunt alte lucruri mai importante pe care sa ii cheltuiesc, de exemplu apa, mancarea si rareori hainele.

/5:30/

M-am trezit de dimineata pentru a ma pregatii de facultate. Din cate am auzit, vom avea un coleg nou, transferat de la alta clasa.

Am deschis micul sifonier si am luat o pereche de blugi lungi albastrii si un pulover alb cu model floral. Parul nu l-am prins. L-am lasat pe spate. Pe deasupra mi-am luat o geaca groasa alba.

Dupa ce m-am asigurat ca am incuiat bine usa, am pornit spre facultate. Dupa doi pasi facuti, telefonul a inceput sa vibreze.

M-am oprit si am cautat telefonul prin geanta

Christmas Night [Kpop/Exo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum