/2 saptamanani mai tarziu/
Am primit un telefon de la Kai, care mi-a spus ca el impreuna cu Sehun ma asteapta langa brutarie pentru a merge la scoala. Noi trei am devenit foarte apropiatiin ultimul timp, si am fost uimita cand am aflat ca Sehun este noul nostru coleg de clasa.
Cand am iesit din bloc am simtit ceva rece pe mana. Mi-am ridicat privirea si...ningea. Ningea cu adevarat. Nu-mi venea sa cred. Ningea cu fulgi mari si desi, ca in povestile pe care mi le spunea bunica cand eram mica. Era primul an in care vazusem zapada asternuta. Era cel mai frumos moment din viata mea.
Din spatele meu se aud niste voci.
-Seul Bi! Te asteptam de 10 minute. Ce tot faci? Ma intreaba Sehun iritat.
M-am apropiat de el cu zambetul pe buze
-Sehun! Sehun! Uite! Ninge! Ninge cu adevarat!
Am fugit spre el, dar m-am impiedicat de ceva ce era in zapada. Sehun a vrut sa ma prinda dar l-am tras in jos. Cazusem pe zapada rece si umeda. Am vrut sa ma ridic dar Sehun m-a prins de incheietura mainii. Ne uitam unul in ochii celulalt. El s-a apropiat incet de mine, pana cand buzele noastre s-au atins intr-un sarut scurt. Nu stiu ce a a fost in mintea lui. Chiar daca aveam sentimente pentru el, l-am refuzat, dar acesta m-a prins intr-o imbratisare stransa.
Mi-am dat seama ca in tot timpul acesta, Kai, care era in spatele nostru, ne privise. Nu stiam ce sa fac.
L-am placut dintotdeauna pe Kai, si sentimentele lui pentru mine erau la fel, insa, niciunul nu a recunoscut pentru ca ne era frica ca relatia noastra ar putea deveni distanta.
-Kai! Kai! Il strigam cu lacrimi in ochi dar acesta nu se oprea. L-am urmarit pana la micul parc de langa scoala, unde i-am pierdut urma. Am pasit putin nesigura pe aleea prinipala. L-am vazut pe Kai. Era pe o banca, tintandu-si fata in palme. M-am apropiat sfios si m-am asezat langa el pe banca.
-Kai, nu e vina mea. Iti jur! Eu doar...nu stiam ca o se intample asta, vroiam doar sa...
Nu imi termin propozitia. Sunt tulburata de catre Kai care isi lipise buzele moi de ale mele. M-am retras. Nu vroiam ca relatia noastra sa fie ruinata.
.
.
.
.
.
[Ajunul Craciunului]
In sfarsit! A sosit Ajunul Craciunului!
Pentru a se revansa, Sehun a spus ca are un cadou pentru mine. M-a legat la ochi cu o esarfa si m-a pus sa astept pe patul din camera mea. Dupa cateva minute, acesta mi-a dat jos esarfa, lasandu-ma sa vad marea surpriza. Era....
CITEȘTI
Christmas Night [Kpop/Exo]
Fanfiction'' Cum e sa ai familie? Este o intrebare pe care mi-o adresez des.''