"Elian" - 1

4.7K 8 4
                                    

(hoppa över om du vill, gör en markering)

Jag minns hur vi dansade igenom mörkret, där på Hornsgatan. Hur allting kretsade runt oss, runt just den natten. Klockan var efter 00 och jag var påväg fram till disken för att konsumera mera. En främmande hand kändes i min och drog mig med, tillbaka ut på dansgolvet. Min kropp trycktes snabbt upp mot hans samtidigt som känslan av desperation långsamt smög fram. Jag försökte få honom att backa.

"Vad heter du?" viskskrek jag i hans öra, bet löst i det när jag ändå kunde. Han andades ut.

"Elian" han var på, det märktes. Våra kroppar rördes i takt med samma bas som jag egentligen tyckte var rantig, men inte inatt. Inatt kändes som framtiden. Elian snurrade på oss och pressade mig fort upp mot väggen, kysste mig som om vi var ett.

"Ska vi dra?"
Jag sa ingenting, bara puttade honom utåt, fortfarande hållandes hans hand.

Väl utanför den relativt lilla lokalen drog jag in ny, halvfräsch luft ifrån gatan jag så många gånger gått fram och tillbaka på. Jag puttade Elian, lite mer försiktigt den här gången, mot den hårda väggen. Min hand placerades över hans axel innan jag småsprang tillbaka in till krogen för att meddela de jag kom dit med att jag skulle lämna.

Seendes hans nästan gyllene hår glänsa i gatans ljus attraherade mig verkligen. Alltså v e r k l i g e n. Vi var nu påväg upp i hans port som faktiskt inte alls låg långt bort ifrån stället vi varit på innan. Han såg in i mina ögon medan vi stod i hissen, tog ett löst tag om min käke, la sin hand runt min höft och gav mig en passionerad fyllekyss. Jag andades ut och desperationen i min kropp reste sig igen.

📚"Du berättade aldrig vad du heter"

"Kalla mig Alex" Elian nickade. Så fort han öppnat dörren slängde jag av mig skorna och började hastigt dra i hans tröja. Han stoppade mina händer, inte än.

"Fuck va du är het" viskade han högt och desperat. Jag flinade och kysste honom om mer passionerat.

"Vad gillar du?" frågade han medan han såg in i mina ögon igen. Jag tänkte.

"Dig" sa jag flirtigt. Elian gav mig en menande blick, jag flinade och nickade säkert, pillade lite över hans bröstkorg.

"Jag säger till" Han puttade mig bort från hallen och lyfte upp mig på köksbänken. Våra kyssar blev mer och mer intense och jag behövde ett break för att andas efter några minuter. Efter ett fåtal andetag bet jag ett löst tag om hans örsnibb och strök min ena hand över hans bröstkorg igen, den andra över hans övre rygg.

"Kom" jag följde efter hans arm som snuddade min då och då. Han ledde mig in till ett rum och jag pressade honom mellan-hårt upp emot väggen. Hans ögon glänste i skenet som lyste in i lägenheten.

"Du är så vacker" yttrade jag och jag kunde känna hur hela han log. Han la sina händer runt min svank, drog dem mot min rumpa och tryckte mig lite diskret mot bulan som hade uppstått medan jag kysste honom lugnt, andades ut.

"Hoppa" Han vände på sig, lyfte upp mig i sina armar och kysste min nacke med blöta läppar. Jag flämtade igen när han tryckte sig hårdare mot mitt underliv. Flämten höjdes och utbyttes till ett lågt, ofrivilligt stön. Elian flinade mot min käklinje och fortsatte. Han höll sina händer i mina, höll fast dem över mitt huvud.

Rysningarna i min kropp såg inte ut att sluta när han drog en av händerna neråt över min hals och runt mina revben. Slutligen förde han sina fingrar ner, runt innerlåren och jag kved; Jag kunde inte göra något åt min kåthet när mina händer var låsta och han var som över mig. Det var som att han hade kontrollen. Han såg på mig med den där blicken. Jag nickade igen med ett leende och såg in i hans ögon medan min bröstkorg åkte upp och ner i en snabb takt.

Hett och rätt på alla sättWhere stories live. Discover now