Jag böjde mig ner för att plocka upp ett plagg från den grå mattan och hann precis sänka armarna och trä på tröjan över min nästintill nakna kropp innan jag kände hennes svala fingrar träffa mina höfter och dra mig mot sin, till skillnad från min, fullt påklädda kropp.
Hennes varma armar slingrade sig runt mig samtidigt som hon sänkte sitt ansikte mot min nacke och lämnade lösa kyssar över min känsliga hud. Jag lutade huvudet mot bågen i hennes axel, höll om hennes armar. Som vanligt slappnade jag av i hennes famn, andades ut i ett långt, djupt andetag. Hon lossade greppet om mig utan att släppa taget och jag vände mig om så att jag nu stod med ansiktet mot henne. Våra läppar möttes och rördes långsamt i takt med varandra. Mina armar lades som per automatik runt hennes nacke och jag backade långsamt mot väggen. Hennes fingertoppar grävdes kärleksfullt in i den mjuka huden runt mina höfter och jag hummade lätt. Jag tryckte min kropp upp mot hennes.
Snabbt avlägsnades hennes ansikte från mitt i samma sekund som dörren utanför rummet öppnades med ett högt klick.
Hon andades långsamt ut och jag märkte att hon blev irriterad, den varma luften träffade min nacke igen, givandes hela min kropp rysningar."Fan"-fast med ett leende.
YOU ARE READING
Hett och rätt på alla sätt
RomanceLäs om du är kåt som fan. för alla men varnar känsliga i guess. (försöker skriva varierande men skriv önskemål o sånt i kmt för skriver ju efter mig oså)