BAŞLANGIÇ

17 0 0
                                    


Bir arkadaşım mesaj attı az önce. Makara yapmak amaçlı. Biraz ilerledi sohbet. Aklıma da böyle düştü yazmaya başlamak. Benim başlangıcım şöyle olacak;

Herkes diyeceğini dedi be işin komiği. ''hep yalnızlık yavrum yalnızlık ömür boyu..''Belki heves, belki güven, belki kalp, belki önem verdiğim diğer şeylerden biri. Yada hepsinden biraz yada hepsi birden... Ama kırık var ve adı yok..

Bu yazı nereye gider, ne kadar gider bilemem. Bir yerlerde bir sürü başlangıç var ama sonu yok. Mutlu sonla biten hikayeler var, sonu hiç olmayanlarda. Hayat öyle bir çalkalıyor ki seni, düşecek yer bulamıyorsun bazen. Yaşadıklarım büyük şeyler mi? Herkese göre değişir, benden kötü şeyler yaşayanlar var mı? Eminim bilmem kaç katım büyüklüğünde var. Ama bu yazıya düştüm mü? Evet, kendime düşecek yer olarak kelimeleri seçtim. Nasıl bir şey çıkacak hiç emin değilim. Güzel olur mu ondan da değilim. Zaten neyden emin olabiliyoruz ki?

Bir gün sigarayı bırakmak zorunda kalırım diye çok korkuyorum. Sigarayı her yakışım, yakışımda ki o çatırdı büyülüyor beni. Aldığım her nefes rahatlatıyor beni, sanki sevdiğim şarkıyı durmadan dinliyormuşum gibi. Neyse konumuz sigara değil, aslında konumuz herhangi bir şey değil. Ama en yakın arkadaşımdan bahsetmek istedim. Bir de sigaraya gelen zamdan.. Öldürüyor beni, ben başladığımda 5 lira olan sigara şuan 15 lira. Ayrıca başladığım sigara bile değil çünkü o şuan 18 lira falan olmalı. Tütün sarmayı da hiç beceremem..

Tütün sarmayı çok güzel becerebilen bir arkadaşım var.. Belki ilk aşkım...Fotoğrafını görerek aşık olduğum adam.. Eğer burayı okursa kendisini tanıyacak.. Eminim yüzünde gülücükler oluşur.. Biraz söver bana, küfür etmeyi severdi çünkü. Benim hayatımda bir virgül etti, ben onun etmedim tabi ki.. Ama ilanı aşk ettim. Buraya başka bir bölümde girelim ya, bu konu uzar..

Konusuz yazım baya ilerledi. Hiçlikten ibaret kelimeler, alkolsüz geçmeyen şeyler.. Nereye gideceği belli olmayan duygular..

Çıktık bir yola. Devam ettireceğiz illa ki. Merak ediyorsanız devamını okursunuz. Merak etmezseniz de, okuduğunuz satırların hatırına kendinize bir bira ısmarlayın, tek başınıza ve sevdiğiniz şarkıyla. Aklınıza bir şarkı gelmiyorsa benden gelsin..

MFÖ- YALNIZLIK ÖMÜR BOYU..

Kalanlarla bir sonra ki bölüme geçelim bizde.. Konusuz olan bölümlerimle boş yapmaya devam edeceğim çünkü..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KONU YOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin