Csak a szokásos iskolai nap. Reggel 7-kor zörög az ébresztőm, amire hatalmas ásítással válaszolok és kinyomom. Odaballagok a szekrényemhez és próbálok keresni valami normális ruhát de még nem igazán látok. Kiválasztok egy fekete szakadt farmert, egy rip n dip-es rózsaszín pólót és egy sima fekete kapucnis pulcsit. Lesétálok az emeletről és a konyha felé veszem az irányt.
-Jó reggelt anya!
-Szia kincsem. Csináltam amerikai palacsintát ott van az asztalon egyél!
Levetettem magam egy székre és elkezdtem betömni a kaját a számba.
-Uhmm. Isteni.-nyammogtam.
Majd amikor befejeztem felmentem a fürdőszobába és belebámultam a tükörbe. Elég meggyötört a fejem mint általában. Feltűrtem a pulcsim ujját majd a kezemen lévő vágásokat nézegettem. Hülye vagyok. De már leszoktam. A hegek kb 2 hónaposak.
Az iskolai csesztetések miatt csináltam. Mostmár leszarom őket. Gondolatmenetemből anyukám ordítása döntött ki.
-Siess mert el fogsz késni!
-Jól van anya!!!
Gyorsan megmostam a a fogamat és lesiettem a földszintre.
-Indulhatunk.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk az iskola felé.
Nagyjából 10 perc alatt be is értem.
Rögtön a terembe mentem nem akartam találkozni az idiótákkal a folyosón. Bent már várt pár barátom.
Beverly, Stan, Ben, Bill és Mike.
Széles mosollyal üdvözöltem őket majd hozzájuk szegődtem.
-Miújság van veletek? Mi a téma?
-Képzeld jön egy új srác az osztályunkba.
-Mi? Még egy gyökér? Ahhjj istenem.
A többiek csak nevettek én pedig imádkoztam, hogy normális legyen. Becsengettek, úgyhogy mindneki a helyére sétált az ajtón pedig belépett a tanárnő és az új srác. Hosszabb sötétbarna már inkább fekete göndör haja volt, nagyon világos bőre, néhány halvány szeplő helyezkedett el az arcán és persze volt rajta egy szemüveg. Elég rendesen végigmértem a szememmel amit reménykedtem, hogy nem vett észre.
-Sziasztok gyerekek! Ő itt az osztály új tanulója Richard Tozier. Legyetek vele kedvesek és befogadóak.
A szemüveges odajött hozzám és halkan megkérdezte, hogy foglalt e a mellettem lévő hely.
Megráztam a fejemet amire mosolygott egyet és leült. Annyira tipródtam, hogy bemutatkozzak vagy ne... Végül kissé feszülten az óra végén odafordultam hozzá és a kezemet nyújtottam.
-Edward Kaspbrak. De hívj csak Eddienek.
-Öhmm. Richie.-bökte oda majd megrázta a karom amitől bizsergő érzés fogott el.
Szünetben bemutattam neki a barátaimat is és időközben rendesen kinyílott a csipája. Nagyon durva viccei voltak és folyamatosan csúnyán beszélt de ez engem egyáltalán nem zavart. Suli után megbeszéltük, hogy körbevezetem a városban és jönnek a többiek is.
Délután 5-kor találkoztunk a bányatónál. Mindenki eljött.
-Sziasztok!-köszönt az utolsó érkező, Richie.
-Hali! Akkor indulhatunk?- kérdezte Bill.
-Persze.-válaszolt a fiú.
Körbesétáltuk az egész várost, közben pedig magáról mesélt pár dolgot. Például azt is megtudtam, hogy imádja a The Beatles-t amit hozzáteszek én is.
Szimpatikus volt nagyon ezért megbeszéltük, hogy valamikor összejöhetnénk valamelyikőnknél.
Este hazamentem és megfürödtem. Beálltam a zuhany alá és Richiere gondoltam. Nekem ez nem új dolog eddig is tudtam, hogy a lányokhoz semmi közöm sincs, de ez most valahogy más érzés volt. Nem a külsője fogott meg... sőt igazából a belsője sem... volt benne valami különleges....
Kiléptem a zuhany alól majd megtörölköztem és felvettem egy alsó gatyát és egy pólót. Befeküdtem az ágyamba majd ránéztem a telefonomra. A csoportunkba írtak valamit a srácok.Ben: Gyerekek holnap szombat nincs kedvetek találkozni?
Bill: Holnap nem lesz itthon a család úgyhogy hozzánk jöhettek.
Richie: Nekem oké
Bev: Nekem is
Stan: 👍🏻
Eddie: OkésFeltettem a telefonomat töltőre majd jól bebújtam a takaróm alá és elaludtam.
Másnap reggel 10 körül keltem. Anya és apa már nem volt otthon (dolgozni mentek). Müzlit reggeliztem majd felmentem az emeletre és kerestem magamnak valami lazább ruhát. Felvettem egy fekete adidas melegítő nadrágot és egy ugyan olyan pulcsit. Bedobáltam pár cuccot a táskámba felkaptam a lakáskulcsot és elindultam Billékhez. Én voltam az első úgyhogy volt időm jó sokat beszélgetni vele..
-Eddie el kell mondanom valamit.
-Bármit Bill.
-Hát igazából az van, hogy Beverlyvel együtt vagyunk 3 hónapja de eddig nem mertük elmondani senkinek. Légyszi tartsd a szádat ha bárki kérdezi.
-Ó. Sok boldogságot nektek. Nem fogom senkinek sem elmondani.
Éppen befejeztem a mondatot, rögtön kopogást hallottunk.
-Nyitom.-szóltam oda Billnek.
Bev, Mike és Stan jöttek. Kicsit később Richie majd Ben.
Kicsit PS-eztünk majd rendeltünk pizzát. A kajálás átment unalomba. Senki nem szólt semmit. De aztán Richie megtörte a csendet.
-Gyerekek. Amúgy nem tudok rólatok nagyjából semmit. Mindig én meséltem magamról. Most ti jöttök!
-Jó de ki kezdi?- szólt Stan.
-Hát ha már így megkérdezted hajrá.
-Hát jó.
Vett egy nagy levegőt majd elkezdte mondandóját.
-Stan vagyok. 16 éves. Szabadidőmben madarakat figyelek meg vagy kimegyek a kertünkbe és csak zenét hallgatok. Elég unalmas életem van...
A következő Ben volt.
-Nem régen kerültem ebbe a közösségbe. Nagyon szeretem a srácokat. Amúgy Ben. 17. Általában csak otthon döglök vagy néha elmegyek apámhoz a farmjára segíteni.
Bill, Mike és Bev is elmondták a mondókájukat majd aztán utoljára én következtem.
-Eddie vagyok. De gondolom ezt már tudod... 17 éves. Nem nagyon csinálhatok semmit az asztmám miatt... Gyerekek nem tudok semmit mondani.-kicsit kínos volt de nem jutott eszembe semmi.
-Nem mondtál valami fontosat.-dörmögte az orra alatt Stan.
-Haha nem szeretnék magán dolgokat kikiabálni valakinek akit konkrétan 1 napja ismerek.
-Nyugodtan mondhatod Eddiekém!- hajolt a fejembe Rich amitől kicsit borsózott a hátam.
-Nem
-Deee
-Nem
Veszekedhettem volna életem végéig úgyhogy muszáj volt.
-Jól van. De senkinek nem mondod mert az iskolában azóta nemtom hányan vertek szét...
Meleg vagyok. Nagy cucc mi?!
A srác kicsit lesápadt majd belekortyolt az italába.
Csak bólintott egyet. Értetlen fejjel bámultam majd inkább úgy voltam vele, hogy nem akarom tudni mi baja van.sziasztok! ha tetszett és szeretnétek folytatást akkor írjatok valamit kommentbe. ❤️